לפטישון ( 71 )
חושבת שהמדיה העלתה לך את רמת הבטחון<לא מאמינה היי פעם לא שפעת בטחון> לרמה של <לדעתי> מעל כולם. ואת ההתנשאות הזאת אני לא אוהבת. דברים רואים משם רואים כאן. ואני מביטה מהצד חייבת להגיב. <מדוע שישב לי סתם בבטן> לא תאהב את שכתבתי אך כולם מסביב <בטוח מחבבים> אך פוחדים לומר את האמת הפשוטה פטישון מכה אמנם בפטיש טרח טרח אבל <רד אל < האנשים בצבע שחור וכתום ותראה כי אתה כאחד העם ולא אל שיושב על האולימפוס. אל במרומים יש רק אחד -ממני <ברחה לי השורה לא טורחת לתקן------איזה כינוי אתן לי----- אמיתית-אהבתי
חושבת שהמדיה העלתה לך את רמת הבטחון<לא מאמינה היי פעם לא שפעת בטחון> לרמה של <לדעתי> מעל כולם. ואת ההתנשאות הזאת אני לא אוהבת. דברים רואים משם רואים כאן. ואני מביטה מהצד חייבת להגיב. <מדוע שישב לי סתם בבטן> לא תאהב את שכתבתי אך כולם מסביב <בטוח מחבבים> אך פוחדים לומר את האמת הפשוטה פטישון מכה אמנם בפטיש טרח טרח אבל <רד אל < האנשים בצבע שחור וכתום ותראה כי אתה כאחד העם ולא אל שיושב על האולימפוס. אל במרומים יש רק אחד -ממני <ברחה לי השורה לא טורחת לתקן------איזה כינוי אתן לי----- אמיתית-אהבתי