איש המסתורין בביפ
New member
לפורום ביפ../images/Emo176.gif
שלום במשך השבועים הקרובים לא תידעו מי אני אולי אני בן אולי אני בת(שמתי זכר כי היו חייבים משהו.....) מה שבטוח מכירים אותי כאן כולם אני מוכר או מוכרת כאן בטוח! כול יום אני ישרשר הודעות בפורום כאן ורמזים על השם שלי המקורי וככה אתם צריכים לגלות מי אני... גם על יש גילוי אתם תידעו מי זה רק אחרי שבועים שאני יחשף בנתים תתחילו לחשוב מי שאני אני מתחיל לתת רמזים ואני מזכיר או מזכירה שאני מוכר או מוכרת כאן!! אז מי איש המיסתורין של הפורום
אסי-אל תשרשר את זה לשרשורי
*המשחק להעלעת המורל בפורום
קצת שיהיה מעניין....מה יש
שלום במשך השבועים הקרובים לא תידעו מי אני אולי אני בן אולי אני בת(שמתי זכר כי היו חייבים משהו.....) מה שבטוח מכירים אותי כאן כולם אני מוכר או מוכרת כאן בטוח! כול יום אני ישרשר הודעות בפורום כאן ורמזים על השם שלי המקורי וככה אתם צריכים לגלות מי אני... גם על יש גילוי אתם תידעו מי זה רק אחרי שבועים שאני יחשף בנתים תתחילו לחשוב מי שאני אני מתחיל לתת רמזים ואני מזכיר או מזכירה שאני מוכר או מוכרת כאן!! אז מי איש המיסתורין של הפורום