לפורום ביפ

לפורום ביפ../images/Emo176.gif

שלום במשך השבועים הקרובים לא תידעו מי אני אולי אני בן אולי אני בת(שמתי זכר כי היו חייבים משהו.....) מה שבטוח מכירים אותי כאן כולם אני מוכר או מוכרת כאן בטוח! כול יום אני ישרשר הודעות בפורום כאן ורמזים על השם שלי המקורי וככה אתם צריכים לגלות מי אני... גם על יש גילוי אתם תידעו מי זה רק אחרי שבועים שאני יחשף בנתים תתחילו לחשוב מי שאני אני מתחיל לתת רמזים ואני מזכיר או מזכירה שאני מוכר או מוכרת כאן!! אז מי איש המיסתורין של הפורום
אסי-אל תשרשר את זה לשרשורי
*המשחק להעלעת המורל בפורום
קצת שיהיה מעניין....מה יש
 

NimaZ

New member
מגנייייייייב

אבל לא הבנתי: אתה מישו מהפורום הזה שלנו או מישו מוכר מהאקדמיה או מ-מק22 למשל?! נמנמ... בעע
 

אסִי

New member
מוהאהאהאהה....

מה שמצחיק שאפילו אני לא יודע מכל הנושא הזה או בכלל מי זה
 
../images/Emo43.gifסיבוב -1-../images/Emo43.gif

אוקי אני אומר/ת לכם 3 אנשים מהפורום יכול להיות שאני אחד מהם-יכול להיות שאני לא אף אחד מהם. סיבוב -1- mominman אוש7יתי אסִי
אסור לנצלש לכאן
בחרו את האיש שאתם חושדים שהוא אני...
 
mominman ......./images/Emo52.gifחחחחחחחח

לא יודעת למה אני אומרת סליחה...חחח לא נעים לחשוד במישהו
 
../images/Emo151.gif../images/Emo58.gif../images/Emo108.gif../images/Emo18.gif../images/Emo65.gif

תענו
אחרת אין משחק...וחבל כי הפורום הזה נהיה נורא משעמם...מעט אנשים
רוח חיים
 

NimaZ

New member
נמנמ...

או אפאחד או אושרית... יכול להיות אושרית כי היא... לא יודעת! אבל אני עם 51% שזה אפאחד מהאנשים שם!
 

אסִי

New member
אגב, אפשר לא לבחור באף אחד...

רק תכתבו את השם של מי שאתם חושדים מהשלושה או שאף אחד מהם.
 

DAND00SHY

New member
אסי???

איך אתה בדיוק יודע??? אתה אמרת שאין לך שום קשר לזה...
או שאולי יש לך...
 

אסִי

New member
זה היה כתוב בהודעה למעלה,

פשוט ראיתי את כולם אומרים מי מבין השלישיה הוא הבנאדם. אז רק הזכרתי לכם שיכול להיות שזה לא אחד מהם. אין לי שום קשר לזה.
 
למעלה