לפאדי, לא שכחתי

the greek

New member
לפאדי, לא שכחתי

בתקליט הזה תמצא את השיר Χαράματα η ώρα τρεις. לתקליט קוראים Μάρκος ο Συριανός בהצלחה
 

F a d i

New member
ס'אפכריסטו פולי פילי מו

אין זכר לשיר הספציפי הזה בשומקום...מוזר מאוד! תודה שוב וברוך השב... לילה טוב!
 

F a d i

New member
ובכן סופסוף מצאתי אבל השיר בביצוע

אישה...!! אם יש לך את הדיסק אתה יכול לבדוק אם גם שם הביצוע הוא של זמרת?! (איזה רבטיסה ששרה איתו אולי?!) שוב תודות לך!
 
למעלה