לפאדי, לא שכחתי בתקליט הזה תמצא את השיר Χαράματα η ώρα τρεις. לתקליט קוראים Μάρκος ο Συριανός בהצלחה
T the greek New member 15/10/03 #1 לפאדי, לא שכחתי בתקליט הזה תמצא את השיר Χαράματα η ώρα τρεις. לתקליט קוראים Μάρκος ο Συριανός בהצלחה
F F a d i New member 15/10/03 #2 ס'אפכריסטו פולי פילי מו אין זכר לשיר הספציפי הזה בשומקום...מוזר מאוד! תודה שוב וברוך השב... לילה טוב!
ס'אפכריסטו פולי פילי מו אין זכר לשיר הספציפי הזה בשומקום...מוזר מאוד! תודה שוב וברוך השב... לילה טוב!
F F a d i New member 16/10/03 #3 ובכן סופסוף מצאתי אבל השיר בביצוע אישה...!! אם יש לך את הדיסק אתה יכול לבדוק אם גם שם הביצוע הוא של זמרת?! (איזה רבטיסה ששרה איתו אולי?!) שוב תודות לך!
ובכן סופסוף מצאתי אבל השיר בביצוע אישה...!! אם יש לך את הדיסק אתה יכול לבדוק אם גם שם הביצוע הוא של זמרת?! (איזה רבטיסה ששרה איתו אולי?!) שוב תודות לך!