לפאדי...וכולם

arik87

New member
לפאדי...וכולם

גיליתי מי כתב או הלחין את השיר שחיפשתי... זה היה מרקו ואמאקארי... אז מי שיוכל לעזור לי למצוא ת'שיר אני מודה לו מראש... הנה התרגום של השיר אם שכחתם על מה אני מדבר: הייתי רוצה לפגוש אותך וכמה מילים לומר לך ואם לא אצליח לשנות את דעתך הלוואי שלשוני תיחתך פזמון: אינני רוצה בך אינני רוצה בך אינני אוהב אותך יותר אינני רוצה בך, המשיכי בדרכך ושיהיה לך כל טוב מה לא עשיתי למענך? ניסיתי הכל כדי לשנותך אך את שובבה כל כך לכי, אולי כך אמצא את שלוותי פזמון אמרו לי זאת המכשפות כמוכן גם כל המעשנות [וגם אומרים:כל הקוראות בקפה] אמרה לי זאת גם מצרייה אחת מבלי להחסיר אף מילה X2פזמון
 
השיר נקרא MAGISESS שר במקור

טאטאסופולוס...אם זה עוזר חברים למצוא ל arik87 בהצלחה...
 

arik87

New member
אתה יודע אולי איך ...

אתה יודע איך כותבים ת'שם של הזמר באנגלית אם כן אז תרשום בבקשה
 

arik87

New member
...

לא משנה מצאתי כבר ת'זמר ואת השיר וזה לא זה...אתה התכוונת ל-magisses verte votana שזה לא השיר שחיפשתי...אבל תודה שניסית לעזור
 
נכון, טעיתי השיר אותו אתה מחפש נקרא

"אינני רוצה לאהוב אותך יותר" ואם אינני טועה, זה של צ'צ'אניס...אולי המומחים של האתר יתקנו אותי, ואני תקווה שכך...כל טוב שיהיה לך...
 

arik87

New member
איך קוראים לו ביוונית?

אתה יכול בבקשה לרשום ת'שם של השיר ביוונית אבל לא באותיות יווניות?
 
למעלה