לפאדי...וכולם
גיליתי מי כתב או הלחין את השיר שחיפשתי... זה היה מרקו ואמאקארי... אז מי שיוכל לעזור לי למצוא ת'שיר אני מודה לו מראש... הנה התרגום של השיר אם שכחתם על מה אני מדבר: הייתי רוצה לפגוש אותך וכמה מילים לומר לך ואם לא אצליח לשנות את דעתך הלוואי שלשוני תיחתך פזמון: אינני רוצה בך אינני רוצה בך אינני אוהב אותך יותר אינני רוצה בך, המשיכי בדרכך ושיהיה לך כל טוב מה לא עשיתי למענך? ניסיתי הכל כדי לשנותך אך את שובבה כל כך לכי, אולי כך אמצא את שלוותי פזמון אמרו לי זאת המכשפות כמוכן גם כל המעשנות [וגם אומרים:כל הקוראות בקפה] אמרה לי זאת גם מצרייה אחת מבלי להחסיר אף מילה X2פזמון
גיליתי מי כתב או הלחין את השיר שחיפשתי... זה היה מרקו ואמאקארי... אז מי שיוכל לעזור לי למצוא ת'שיר אני מודה לו מראש... הנה התרגום של השיר אם שכחתם על מה אני מדבר: הייתי רוצה לפגוש אותך וכמה מילים לומר לך ואם לא אצליח לשנות את דעתך הלוואי שלשוני תיחתך פזמון: אינני רוצה בך אינני רוצה בך אינני אוהב אותך יותר אינני רוצה בך, המשיכי בדרכך ושיהיה לך כל טוב מה לא עשיתי למענך? ניסיתי הכל כדי לשנותך אך את שובבה כל כך לכי, אולי כך אמצא את שלוותי פזמון אמרו לי זאת המכשפות כמוכן גם כל המעשנות [וגם אומרים:כל הקוראות בקפה] אמרה לי זאת גם מצרייה אחת מבלי להחסיר אף מילה X2פזמון