לפאדי- ברזילרו

ThaGaPa

New member
לפאדי- ברזילרו

BRAZILERO מוסיקה שכתב ניקוס פורטוקלוגלו לסרט בשם הזה. ורציתי להגיד לניקו תודה על היצירתיות והחידושים שהוא כל הזמן ממציא, על השירים היפים והמפתיעים שהוא כותב, ועל כך שקל להבין אותם וגם אפשר להתחיל לחשוב על המסר מאחורי השירים: Όλα αρχίζουν εδώ Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου Ερμηνευτές: Ελευθερία Αρβανιτάκη Πού πάει ο δρόμος, πού μας πάει μες την καταχνιά κανείς δε μου είπε πως τραβάει τόσο μακριά Εσύ ποτάμι κι η θάλασσα εγώ μες το χρυσό πρωινό όλα τελειώνουν σαν έργο παλιό κι όλα αρχίζουν εδώ Πού πάει η αγάπη, πού μας πάει δίχως να ρωτά κανείς δε μου είπε πως ζητάει τόσα πολλά Εσύ ποτάμι κι η θάλασσα εγώ μες το χρυσό πρωινό Γεννιέται ένας, πεθαίνουν οι δυο κι όλα αρχίζουν εδώ κι όλα αρχιζουν εδω.
 

ThaGaPa

New member
ןעוד שיר: לאן הוא רץ

Τρέχω, τρέχω, τρέχω Ποιος να είναι αυτός που έρχεται αυτός που μπαίνει στην αυλή σου και κοιτάει αυτός που μπαίνει και χαιρετάει και σου ζητάει όλα τα χρέη τα παλιά Ποιος να είναι και ποιος τον έστειλε ότι έχτισες στην άμμο να γκρεμίσει Δεν τον γνωρίζεις δεν τον περίμενες μα ζούσες πάντα μ' ένα φόβο στην καρδιά Κι όλο τρέχω τρέχω τρέχω, κι όλο τρέχω να σωθώ με κυνηγάνε κι όλο τρέχω κι εγώ τους άλλους κυνηγώ Ποιος να είναι αυτός που έφυγε αυτός ο άγνωστος που ζούσε εδώ κοντά σου Τι σου ζητούσε, τι περίμενε, τι προσπαθούσε τόσα χρόνια να σου πει Ποιος να είναι αυτός που έχασες και τώρα ξέχασες ποιος είσαι που πηγαίνεις Ναι, που πηγαίνεις, κι από που έρχεσαι και τι είναι αυτό που κυνηγούσες μια ζωή
 

F a d i

New member
ס'אפכריסתו פארה פולי עדינה

אכן היצירתיות שלו מיוחדת ובעיקר האפקט הראשוני שההפתעה ביצירתיות שלו עושה לא מספיק להאזין ולהתפעל גם מהסולו וגם מהמושרים-במיוחד של ארוואניטאקי- תודה על השירים ועל זה שהכרת לי יוצר מבריק שלא הכרתי (אפילו שהכרתי כמה מהשירים אבל לא ידעתי שהוא הלחין..)
 
למעלה