לעקשי...

  • פותח הנושא חן1
  • פורסם בתאריך

חן1

New member
לעקשי...

היי עקשי.. אני כבר חזרתי הביתה, לא היה לי כוח להישאר שם (למרות שזה בהחלט עזר לי להתמודד). חשבתי המון והחלטתי לבקש סליחה. שוב זאת אני שאשמה. כמו תמיד. קשה לי ואת יודעת את זה. אני לא יודעת מה לעשות. יש בעיה. בימים שאני מרגישה טוב מאד קל ונחמד לי לדבר אבל, כשקשה לי את רואה מה קורה. אז מה עושים? אוף.. טוב, אני מקווה לשמוע ממך. אולי את לפחות עדיין לצידי.
 
למעלה