"לעצור את אלימות המתנחלים"

ניק יטה

New member
למה זה לא תלוי בפרץ?

כשר ביטחון הוא יכול להצהיר, ללא גיבוי של ראש הממשלה, שנסראללה לא ישכח את השם שלו אבל הוא לא יכול לטפל במצב בשטחים?
 

שלדר

New member
מסתבר שהקואליציה לא מתאימה לזה...

ראש הממשלה במצב להיכנס לעימות עם ליברמן או אסתרינה?
 

ניק יטה

New member
ראש הממשלה יכול לשחק אותה מהאו"ם

ולתת להם להתעמת עם פרץ. אבל פרץ לא ירצה להתעמת איתם.
 

שלדר

New member
פרץ, לא היה אמור לשבת איתם מלכתחילה

סתם השתפנות וחוסר תמיכה בתוך מפלגתו היתה לו הזדמנות לפרוש ולעבור לאופוזיציה, שם מקומו!
 

אלי.

New member
"קשוט עצמך לפני שתקשוט אחרים".

אני עדיין בדעה שכשהאיש "שלך" סורח לכל עבר, מוטב תתחיל בהחלפתו לפני שתתפנה לקשוט מכסאותיהם את נציגי המרכז/ימין. שבת שלום, שבת שלווה, שבת סתווית-קייצית - שבת נפלאה לכולם
 

שלדר

New member
בדיאוק!../images/Emo3.gif

אני "שונא" שונאי מרוקאים משדרות ואני שונא מרוקאים וגזענים... להודות על האמת? הכי נוח לצחוק ולרדת על המרוקאי הגמלוני הזה שעומד עם הידיים משולבות קדימה... ממש "לא משלנו"!
 

אלי.

New member
תשמע, אם היינו מסכימים על הכל

עוד הייתי יכול לנסות לשכנע אותך, אבל נדמה לי שאנחנו קצת מנוגדים בעמדותינו בעניין ההפרטה של הפרזיטים מחח"י, וכאן אתה תומך בפרץ
מרוקאי ? פרץ טרם הגיע למידת התיעוב שלי כלפי אחד מקודמיו - אהוד החדש-ישן, אשכנזי למהדרין - אבל הוא ממש כפסע מנקודת השפל שבה נמצא נטול-הפלולה-והנאווה.
 

אלי.

New member
אכן החלטה קשה.

מצד שני, צביקה הדר מסיים ברגעים אלה ממש את הריאליטי התורן שלו והוא פנוי לייסד אחד חדש. לפרץ הצבע 2 בסלולארי, לברק הצבע 3.
 

אלי.

New member
אוף ? ברור שזה עדיף.

הרי בוירטואל ריאליטי, אם משהו מעצבן אותך את פשוט מקליקה/מקישה על אותו 'אוף' (off). ובחיים ?
 

שלדר

New member
אני נשבע לא לתמוך בפרץ!

והבדיחה שעושים ממנו, גם אתה ידידי, לא מאפשרים לי לתקוף אותו יותר כדי לא להצטרף לעדר!!! ואני מאוד כועס עליו כי הוא רימה אותי! פשוט רימה אותי! אבל זה אני האשם, בתמימותי האמנתי לפוליטיקאי! ואני תומך בעובדי חברת החשמל מאותה סיבה.. כולם נגדם ללא סיבה! אם היו עובדי בנק? אז משכורתם סבירה? סתם פופוליזם אלי...אני לא הולך עם העדר אני מידי פעם חושב...{לא כל יום} מההפרטה, עד היום לא רק שלא נהניתי, ליהפך כל דבר שהופרט נהיה יותר יקר!!! הההפרטה מפורשת אצלינו לא נכון הפירוש העכשווי שלה הוא מסירת הנכסים והמשאבים של המדינה לאנשי האלפיון העליון נקודה! זה בסדר שדעותינו אינן שוות מה שאני מבקש זה... לא ללכת עם העדר שמאביסים אותו בבדיחות כנגד הקורבן הכי קל,,,המרוקאי משדרות! בכדי לשמור על ראש הממשלה ובכדי להיזהר מBB שחלילה יעלה לשלטון! מצטער..זה מסריח לי!
 

אלי.

New member
אין צורך להישבע, זה לא נותן כלום.

האיש הוא בדיחה מהלכת, הוא שכח את כל הערכים שלשמם הוא נבחר, הוא הפך את מפלגתו לסמרטוט, והוא מחרבן על המדינה בשביל כמה קולות של דרעקים שמכהנים תחת ועדים חזקים. מצידו המדינה יכולה ללכת לעזאזל וחיילים יכולים ליהרג חופשי - העיקר שאיזה שיעי מחורבן בביירות יידע לאיית את השם פרץ. באשר לחברת החשמל: אין לי שום בעיה שההפרטה לא תיתן לי שום דבר בהתחלה. יש לי בעיה לגדל פרזיטים על חשבון המיסים שלי, וזה כולל, בין היתר, גם את חברת החשמל. חשמל זה לא בריאות - חשמל הוא עניין מסחרי, ואפשר להפריט אותו. באופן נדיר, כל שרי הממשלה תמכו במהלך הזה (למעט 2 שנמנעו, נדמה לי), אבל פרץ ? חלילה וחס. הוא צריך את ביטון, והוא צריך את צרפתי בשביל ה-28 במאי. אתה חושב שלא צריך להפריט ? בבקשה, תסביר לי מה זה נותן לי שהפרזיטים האלה הם אצלי. תסביר לי מה נותנת לי האחזקה של המדינה בחברת החשמל. תן לי סיבה אחת הגיונית למה כדאי לי לממן את הפרזיטים ולא את האלפיון העליון.
 

שלדר

New member
זה קל!

אם ההפרטה היתה בבורסה כשכל אזרח יכול לרכוש מניות עד מיכסה מסויימת הייתי בעד ההפרטה אבל, גם לך ברור שמי שיקבלו את העסק המאוד רווחי הזה יהיו מהאליטה הפיננסית מהאלפיון העליון ועם הקשרים המתאימים! אתה רואה פה "ועדים"+פרץ אותי לא מעניין הקשר הזה אני חושב לי... אספקת החשמל החיוני הוא ברמה טובה? התשובה היא כן! החברה רווחית? התשובה היא כן! העובדים שמרוויחים שכר הולם מפריעים לי בזאת? התשובה היא לא! ויותר מיזה אם האחים עופר נניח יהיו הבעלים המחירים יעלו? כן!!! ומעבר לכל זה יש ריכוז גדול מידי של הון וכוח בידי העשירים האלה מהאלפיון והם עושים שימוש פוליטי בכסף הזה ובפירוש יוצרים חיבור של הון שלטון! וזה אמור להפריע לך יותר מהעובדים בחברה שהצליחו להשיג תנאי שכר של עובדי בנק! {ביג דיל} תנטרל את השינאה לועדים או לפרץ ותראה כמה אני צודק! גם הועדים וגם פרץ לא מעניינים לי את הקצה! מה שמעניין הוא שאין לי בעייה עם אספקת החשמל ובמחיר סביר ושיהיה למי שמתפרנס מיכך כהלכה לבריאות! בלי קינאה! אלי חביבי, לך לא מתאים לחשוב כמו כולם עם דעות קדומות, תעשה לעצמך רביזיה ואולי תיווכח שמבלי מישים, נפלת למלכודת הנ"ל שינאה עיוורת! ובכלל, דיברנו על שר הביטחון בתפקידו כשר ביטחון הרי אני ראשון הכועסים עליו על שרימה אותי בבחירות ובמקום אג'נדה חברתית נכנע וויתר על משרד האוצר לטובת משרד הביטחון כאילו שהאופוזיציה בכלל לא היתה אופציה סבירה! אבל כשעושים אותו ללעג בלי נתונים! כן, בלי נתונים, ומהנתונים שמתחילים להתגלות כעת מתברר ש...שים לב אלי ידידי: עמיר פרץ הוא שר ביטחון טוב מאוד {בהשוואה}אם המודל להשוואה הוא אולמרט כראש ממשלה! אפילו החשש ש BB יזכה בבחירות לא ימנע מני להגיד את האמת אלי, אתה ורבים נפלתם בפח הספינים שהפכו את פרץ לבדיחה ללא הצדקה! הכל נעשה במגמה להסיט את תשומת הלב ממה שקורה עם הקודקוד...פרשיות השחיתות, התנהלותו במלחמה,,,השחתת כל מערכות השלטון בקשר של הון שלטון! אז הכעס שלי על פרץ מתגמד לעומת הכעס שלי על ההליכה עם העדר בלי לחשוב, מאיין זה בא ואת מי זה משרת!!! במקום לחשוב, מי עומד בראש הממשלה צוחקים על המיכסים שעל המשקפת או על אמירה אומללה על "לא ישכח את השם פרץ" אדוני, אם הבחירה כרגע היא אולמרט או BB אני מעדיף את BB "עם כל הצעערררר שבדברררר" אולמרט הוא ראש הממשלה שהוציא את המדינה למלחמה בשליפה!!! נקודה! "עם כל הצעעעערררר שבדבררר" אני מתבשל כבר כמה חודשים עם הכעס הזה של הפיכת איש לבדיחה רק כי הוא "לא משלנו" ככה זה נראה וככה זה הווה! ובכלל, הגיע הזמן שמה שיעניין אותנו זה עתיד המדינה מצב העוני הפער הפלילי מש בים העשירים לשאר העם הרבה יותר מהקרייירה של איש זה או אחר!!! במה עסקנו? בעתיד הקריירה של חיים רמון? מעניין לי את העיגולים עם כל הסימפטיה העם הזה חשוב לי וגם לך יותר מהקרייירה האישית של מר רמון או פרץ או אולמרט האם אנחנו פועלים כך? לא! אנחנו נלחמים את מלחמתו של מישהו ששואף להגיע מה שיותר גבוה למען עצמו! עלי ועליך הוא לא חושב! ואם כך,,, אז במה פשע BB? למה לו אסור? אם זה מסריח, זה מסריח לכולם!!! בתמצית: כל פעם שתגיד שאולמרט חייב לעוף ביחד עם פרץ אריע לך! אבל להבדיל בינהם כשהקודקוד הוא אולמרט והליצן הוא פרץ? לא ולא!
אלי, כתבתי המון וזה בניסיון להסביר לך היטב למה אני כועס ושברור שזה לא אישי
שבוע טוב ובוקר טוב.
 

אלי.

New member
שלדר ידידי, עשיתי לך משהו רע ?

מה זה המגילות-אסתרינה האלה, ופורים ותאריו הראשונים והשניים כבר מאחורינו ? עכשיו אתה גם רוצה שאקשקש ברעשנים כל אימת שמוזכרת המילה "הפרטה" במגילה ?
ולעניין: ניהול נכון של חברה הוא האישיו, וניהול נכון של חברה יכול להביא לרווחים נאים וגם לשירות טוב - כל זמן שהחברה הזו נמצאת בשוק תחרותי. זו המטרה. ניהול של חברה כמונופול הוא הדבר הרע ביותר שיכול לקרות לנו, מכיוון שזה מתכון לחוסר התייעלות - וזו עובדה. אם בכל פעם שנכנס שר אחר, ו/או מנכ"ל אחר, ומצליח לנגוס משהו בהסתאבות של חח"י - זה לא אומר לך כלום ? ממה הם נוגסים ? איך יכול להיות שקיצצו להם חלק מהחשמל חינם אם החברה כ"כ יעילה ? איך יכול להיות שפיטרו/יפטרו שם מאסה של עובדים, אם החברה כ"כ מוצלחת ? והכי חשוב - איך יכול להיות שאחרי שהם נאבקים עם כל העולם ואשתו נגד הרפורמות והפיטורים, הם מציגים את זה כהתייעלות שהם יזמו בעצמם כלפי עצמם, ודורשים שכר כזמרי (או כפנחס רוטנברג) ? כל זה מיותר, אם רק תפריט את זה. אתה יודע מה ? אל תפריט
הנה אני אתך - אל תפריט ! תעצור את כל התמיכה שלך בחברה הזו, ותכניס עוד 5 חברות בתנאים מועדפים (רגולציה), עד שיתפסו נתח שוק ראוי להתכבד. מה אתה אומר ? ולגבי פרץ-אולמרט, נקצר: כפי שאמרתי, אין לי מילים טובות על אולמרט. יש לי מילים רעות (מאד) על המועמד של השמאל, ואני - בניגוד לימין - לא הולך לחפש את הבעיה אצל אחרים כשאני יודע שהיא אצלי (או גם אצלי). פרץ צריך לעוף הביתה, גם מכיוון שאין לו יכולת לעשות איזונים נכונים מול אולמרט. כשיבוא אחר במקומו, ונוכל להגיד שהמועמד "שלנו" נוהג נכון - אז נתקוף את המועמד של המחנה השני. מי אומר שזה אישי, מסייה שלדר
זה לא אישי, וגם לא יהיה אישי. בחייך, שום פרץ לא יעמוד בפרץ בינינו ובין דיעותינו המקוטבות
בוקר צח, ושבוע נהדר גמלך
 
למעלה