לעמנואלה

הדסה29

New member
לעמנואלה

אוה עמנואלה כמה שחשבנו אותו דבר דיברתי עם הקלידן שלי שאני רוצה לפתוח עם ירושלים של זהב בעברית והנה את מחזקת אותי אז תודה ולגבי הבגד הכורדי אם התופרת שנתתי לה תסיים וכנראה שכן אז אגיע עם זה בלי נדר , ותודה לך שוב על הפירגון והאהבה האמיתית עלי והליחי בכל מעשייך וניפגש בסהרנה
 
תודה רבה על התשובות בע"ה נפגש בסהרנה

הביאי לנו חידושים יופי כמו שאת תמיד יודעת להביא צום קל ומועיל גמר חתימה טובה ומתוקה
 
למעלה