לעמנואלה
אוה עמנואלה כמה שחשבנו אותו דבר דיברתי עם הקלידן שלי שאני רוצה לפתוח עם ירושלים של זהב בעברית והנה את מחזקת אותי אז תודה ולגבי הבגד הכורדי אם התופרת שנתתי לה תסיים וכנראה שכן אז אגיע עם זה בלי נדר , ותודה לך שוב על הפירגון והאהבה האמיתית עלי והליחי בכל מעשייך וניפגש בסהרנה
אוה עמנואלה כמה שחשבנו אותו דבר דיברתי עם הקלידן שלי שאני רוצה לפתוח עם ירושלים של זהב בעברית והנה את מחזקת אותי אז תודה ולגבי הבגד הכורדי אם התופרת שנתתי לה תסיים וכנראה שכן אז אגיע עם זה בלי נדר , ותודה לך שוב על הפירגון והאהבה האמיתית עלי והליחי בכל מעשייך וניפגש בסהרנה