ירדנה מחיפה
New member
לעופר.........
יש את המילה וישנה השכחה ישנה חיבה אך אין ברכה איני כועסת רק שואלת הזאת המגמה? או סתם שכחה חג שמח וים הבנה ממני ששומרת את זכות המילה
יש את המילה וישנה השכחה ישנה חיבה אך אין ברכה איני כועסת רק שואלת הזאת המגמה? או סתם שכחה חג שמח וים הבנה ממני ששומרת את זכות המילה