לעופר.........

לעופר.........

יש את המילה וישנה השכחה ישנה חיבה אך אין ברכה איני כועסת רק שואלת הזאת המגמה? או סתם שכחה חג שמח וים הבנה ממני ששומרת את זכות המילה
 
למעלה