לעוד מישהו הכתבות המטופשות באתר ספורט 5

the mnm factor

New member
לעוד מישהו הכתבות המטופשות באתר ספורט 5

מעלות את הסעיף? "41:33 ללברון על קובי, אז מי יותר טוב?" מישהו יכול להסביר לי מי האדם חסר הלב שגנב לאייל גרוסברד את המח בצעירותו? עזבו את זה שככל הנראה גרוסברד בכלל לא ראה את המשחק, ועזבו את זה שכדורסל הוא אף פעם לא משחק של אחד על אחד... רק מבט על הסטיסטיקה מראה לכם שלברון לא רק לא ניצח לבד את המשחק אלא שהוא אפילו היה פאקטור שלילי לקליבלנד אתמול: קליבלנד ניצחו ב3 נק' נכון? תנחשו למי יש את ה+\- הנמוך ביותר בקליבלנד? נכון. ללברון. לברון סיים את המשחק עם 44 דקות ו+\- של -3. הכי נמוך בקליבלנד. כלומר שב4 הדקות שהוא לא שיחק קליבלנד ניצחו ב6 נק'. זה סופרסטאר זה? שימו לב ל+\- של קובי: +8. הכי גבוה בלייקרס. כלומר שב5 הדקות שהוא לא שיחק הלייקרס הפסידו ב11 נק'. יעני הלייקרס התפרקו בלעדיו. וזה מעבר לעבודה שללברון היו יותר איבודים מאסיסטים ושקובי אפילו בריבאונד ניצח אותו... עכשיו אתם מבינים איך בונים תדמית של "הסופרסטאר הכי גדול בליגה"? פשוט כותבים שטויות שמסתמכות על סטיסטיקה. מתי יתחילו לקלוט שלברון פשוט מוחק את שאר שחקני קליבלנד? זה לא משחק ראשון שה+\- שלו נמוך בהרבה מתוצאת הסיום. הקבוצה הזו פשוט לא מתאימה לו והוא לא דואג להתאים את עצמו אליהם.
 

chaiel

New member
בועט בעצמי..

על שאני לא מגיב יותר לדברים על בראיינט...
 

the mnm factor

New member
לא צריך ללכת רחוק:

המשחק האחרון מול פיניקס נגמר ב2 נק' הפרש לפיניקס. כמה ה+\- של לברון? -12. הכי נמוך במשחק! כמה ה+\- של נאש נניח? +5.
 

the mnm factor

New member
אגב, הבהרה

כמובן שיש גם משחקים בהם לברון מנצח לבד את המשחק וה+\- שלו הרבה יותר טוב משל שאר חבריו (אגב, אני אומר את זה כניחוש. עד כה לא מצאתי משחק בו ה+\- שלו טוב ב10 נק' משל קבוצתו)- וכמובן שהוא הסטאר של קליבלנד. אבל שחקן שבקאליבר של לברון לא יכול להרשות לעצמו שכל משחק שני (לפחות) הוא פאקטור שלילי כשהוא על המגרש. מה גם שזה נוגד את מה שכולם אומרים. "אין לו אף אחד בקבוצה" "השחקנים שלידו אפסים" וכו'. וכו'... הנה- אנו רואים שדווקא כשהוא לא על המגרש הקבוצה טובה יותר. ברור שזה לא באשמתו. הרי כשהוא לא שיחק בכלל קליבלנד רק הפסידו. אבל זו עובדה שבמשחקים שהוא כן משחק אבל לא על המגרש הקבוצה טובה יותר.
 

tal901

New member
אגב ספורט5...

הם טוענים שוובר מיצטרף השבוע. נישמע מעניין לא?
 

המשתגר

New member
אז אייל כותב שטויות על סמך סטטיסטיקה

אז אייל כותב שטויות על סמך סטטיסטיקה, זה לא אומר שאתה צריך לענות באותו באופן. הנתון של +\- הוא נחמד כדי להסתכל עליו אבל בפועל אומר מעט מאוד על השחקן והתפקוד שלו. תראה את הנתון של VAREJAO מאותו המשחק - יש לו +12, עם 2 נק' ב 1 מ-4 מהשדה ועם 4 ריבאונדים בהגנה, ב-12 דק' משחק (חלקן עם לברון אגב) אז מה זה אומר? זה אומר שהנתון הסטטיסטי בעיקר לא אומר כלום. ולעניין לברון - תשמע, כרגע קליבלנד, אחרי שהתחילה רע מאוד את העונה, נושפת בעורפה של אורלנדו עבור המקום השלישי במזרח, ולדעתי עשויה להכנס למאבקים מול דטרויט על המקום השני. ללברון מן הסתם יש חלק עצום במצב הזה. אין ספק שיש לו עוד הרבה מאוד מה ללמוד ולשפר, גם בתחום האישי וגם בקבוצתי, אבל אם נתחשב בעובדה שגם ג'ורדן, בשלב המוקדם מאוד של הקריירה, לא הצליח להפוך את היכולת האישית המדהימה שלו ליכולת קבוצתית גבוהה, נבין שללברון יש את כל הכלים להפוך למפלצת של הליגה הזו. הדבר העיקרי שלברון צריך כרגע הוא מאמן אגדי.
 

7liel7

New member
אני אגיד לכם מה מעלה לי את הסעיף

מעלה לי את הסעיף הלקקנות הזאת לקובי. בבקשה תפסיקו עם זה, זה לא נעים ולא נכון... כמובן שאין לי בעיה שאנשים יעריצו אותו ויכבדו אותו, אבל בבקשה, הוא לא אלוהים, די להלל אותו כאילו עכשיו חנוכה. אני גם מאוד אוהב את המהלכים שלו ואיך שהוא משחק, אבל הוא לא שחקן קבוצתי, הוא שחקן אישי מעולה. קובי לא יותר טוב מלברון ולברון לא יותר טוב מקובי, השאלה היא האם הלייקרס טובים יותר מקליבלנד או להפך...
 
למעלה