לעבור מ- GS ל- XR650 ?

doorman

New member
לעבור מ- GS ל- XR650 ?

אהלן זאת ההודעה הראשונה שלי, קראתי הרבה בפורום לפני שהחלטתי להרשם ולשאול כמה שאלות שמציקות לי כבר הרבה זמן... אני רוכב שנתיים וחצי על GS (האופנוע הראשון שלי) וכבר דיי נמאס לי ממנו. חבר שלי הדליק אותי כשנתן לי לרכב על ה- DR350 שלו וסיפר לי הרבה סיפורים ומעשיות על מעלליו בשטח. החלטתי שאני הולך להחליף לדו"ש אבל לא רציתי לרדת בנפח של המנוע ועשיתי רשיון מעל 500. עכשיו השאלה שלי היא כזאת: האם כדאי לעבור לדו"ש גדול עכשיו (אל תשכחו שיש לי נסיון רק על GS ) ? שמעתי רבות וטובות על XR650 של הונדה, מה אתם אומרים עליו ? אני מתכנן לקנות משהו דיי חדש (98 / 99) אחרי שחסכתי שקל לשקל. תודה Th Doorman
 

TheFinalCut

New member
מצויין

ה-XR650L ידוע כדו"ש הגדול שמשלב טוב יותר מכל האחרים בין שטח לכביש. בחירתך מצויינת, ואף דו"ש לא יעשה לך בעיות אחרי GS, כך שאין לך מה לדאוג. תצטרך להתרגל אליו, מאחר ולשלוט באופנוע עם מרכז כובד כה גבוה, מתלים כה ארוכים וכידון כה רחב וישר עם תנוחת רכיבה שכזו, זה לא בדיוק כמו לשלוט באופנוע כביש, אך היסודות זהים - רק צריך ליישם אותם בצורה קצת אחרת.
 

doorman

New member
קיבלתי...תודה

עכשיו אני בטוח שעשיתי בחירה טובה. תודה
 

המטיייל

New member
כל הכבוד...

גם אני עשיתי (מזמן) מעבר כזה... לא תצטער! ה-XR כלי מצוין עם שוק מעולה והתנהגות שטח טובה. על הכביש מעט לא נוח (בהשוואה ל-DR650) אבל שווה בכל זאת. רק תוודא להוריד את הקטליזטור.
 
למעלה