בתחילת החודש הבא, בעת פרסום העדכון החודשי סלחנו. תסלחי לי.. אבל.. מה דעתך.. סליחה כן.. מצטערת מראש שאני אומרת.. אבל היה יותר נחמד לך.. ושוב סליחה אם זה לא במקום.. אבל בהחלט היה נעים לך יותר אלמלא היית מתנצלת על כל פסיק שאת כותבת!!!! בסליחה מראש אבל בעצם לא סליחה אני סולחת.. ואת?? וברצינות חומד.. למה את מתנצלת על כל מילה שלך? ובעצם על קיומך? אלוהים לא סולחת לאנשים המתנצלים על שהיא בראה אותם. חייכי קצת. הפסיקי להתנצל כל הזמן.. מתנצלים על מה שצריך באמת.. בסליחה מראש או שלא...
לא יכולת להוסיף עוד כמה סליחות?? וטוב שלא הגזמנו קצת.. ו.. שמחה שנדון בזה.. זאת לא שאלה שסתם "זורקים" ככה לסקר.. ו.. סליחה טוב??? ועוד אחת ועוד אחת ועוד ועוד ועוד חיבוקי
שיו, כמה שפיור צודקת. דעעעעעעעעעעעי כבר עם ההתנצלות הזו. אם לא היו רוצים אותך פע, היו דרכים לפתור את זה. רוצים אותך, רוצים לשמוע מה שיש לך להגיד, ויש לך זכות בדיוק כמו לכל אחת אחרת. תאמיני לנו, בבקשע.
שלחצתי על הסקר במחשבה שאני יודעת בדיוק מה אענה, אבל הניסוח של הסקר הציג לי את התשובה השניה בצורה שהסכמתי גם איתה. אז כל הכבוד על הניסוח המעולה אה, ובינתיים לא עניתי.......