לסקר כבר ענית

לסקר כבר ענית../images/Emo35.gif

בטרם יסגר הסקר האחרון לשנת 2004 מהרו לענות. כדאי. כמו תמיד.
 

ToryMaster

New member
יש קצת תקלה :S

כשעוברים על "סקר" מופיעה שאלה אחת, וכשלוחצים מופיע סקר אחר לגמרי :S
 
אמ..

חייבת להגיד שזה סקר שחייבים לדון בו.. או שאולי עושים את זה בסוף הסקר ואני לא מעודכנת?
סליחה אם כן..
 

Pure SilenCe

New member
כל סקר מקבל דיון משלו

בתחילת החודש הבא, בעת פרסום העדכון החודשי :) סלחנו. תסלחי לי.. אבל.. מה דעתך.. סליחה כן.. מצטערת מראש שאני אומרת.. אבל היה יותר נחמד לך.. ושוב סליחה אם זה לא במקום.. אבל בהחלט היה נעים לך יותר אלמלא היית מתנצלת על כל פסיק שאת כותבת!!!! בסליחה מראש אבל בעצם לא סליחה אני סולחת.. ואת?? וברצינות חומד.. למה את מתנצלת על כל מילה שלך? ובעצם על קיומך? אלוהים לא סולחת לאנשים המתנצלים על שהיא בראה אותם. חייכי קצת. הפסיקי להתנצל כל הזמן.. מתנצלים על מה שצריך באמת.. בסליחה מראש או שלא...
גדול. חייכי קצת. אופטימיות עוד לא הרגה איש :)
 
לא 'פה לצחוק עלי.. פויה!

לא יכולת להוסיף עוד כמה סליחות?? וטוב שלא הגזמנו קצת.. ו.. שמחה שנדון בזה.. זאת לא שאלה שסתם "זורקים" ככה לסקר.. ו.. סליחה טוב??? ועוד אחת ועוד אחת ועוד ועוד ועוד חיבוקי
 

Pure SilenCe

New member
חופשי קרעתי את עצמי מצחוקים פה..

משעשעת לדוגמא אני. אני חושבת בכלל שמגיעה לי פינה אצל יאיר לפיד
חיבוק גדול
 

fatma girl

New member
פינה. טוב שלא הגזמת!

במקסימום הייתי נותנת לך כרית מדפנה ודודידו
 
../images/Emo45.gif

שיו, כמה שפיור צודקת. דעעעעעעעעעעעי כבר עם ההתנצלות הזו. אם לא היו רוצים אותך פע, היו דרכים לפתור את זה. רוצים אותך, רוצים לשמוע מה שיש לך להגיד, ויש לך זכות בדיוק כמו לכל אחת אחרת. תאמיני לנו, בבקשע.
 
חייבת להגיד

שלחצתי על הסקר במחשבה שאני יודעת בדיוק מה אענה, אבל הניסוח של הסקר הציג לי את התשובה השניה בצורה שהסכמתי גם איתה. אז כל הכבוד על הניסוח המעולה אה, ובינתיים לא עניתי.......
 
למעלה