לסנדר

נכון, לכן אמרתי שזה פתטי להאשים אותי אבל

ביולוגית ישנה ריאקציה בין הלב>המח> הגוף,

באמת שלא הייתי מוטרדת מקצת לובן בשער, זה יותר קרוב ליישור קו האק"ג..
 

הלנצח

New member
למרבה הצער התופעה גם קיימת בכיוון ההפוך

כאשר ילדים חוזרים בתשובה.
אכן במימדים פחותים בהרבה, אבל קיימת.
ואם תבטיחו לא לגלות לאף אחד, יש דברים כאלה גם על רקע הרבה פחות טעון. בכל המגזרים.
הטבע האנושי מורכב ופתלתל ונסיבות החיים עושים את שלהם.
אני כמובן לא ממליץ שזאת תהיה הנורמה, אך צריך להביט למציאות בעיניים ולדעת גם שיש דברים מורכבים שגדולים על השחקנים.

היה על זה בעבר דיון.
לא יודע איך למצא.
 
לא צריך להרחיק בחיפוש, זה קיים הרבה..

כמו תופעת הנידוי של הוריי הומוסקסואלים וכד'..
העלתי זאת בהקשר הדתי, פשוט כי מנסה להבין את הדברים מנקודת מבטם של ההורים...
זהו המצב איתו אני מתמודדת כעת, וכמו שאמרת מורכב מאוד, וההרגשה הזו -שזה גדול עלי גורמת לי כמעט לוותר ולהשאר בחושך..
 

הלנצח

New member
זה גדול גם עליהם

מאחל לך שתמצאי את שביל הזהב לחירות.
כולנו זקוקים לחירות.
 
למעלה