זקוקה לחרות
New member
נכון, לכן אמרתי שזה פתטי להאשים אותי אבל
ביולוגית ישנה ריאקציה בין הלב>המח> הגוף,
באמת שלא הייתי מוטרדת מקצת לובן בשער, זה יותר קרוב ליישור קו האק"ג..
ביולוגית ישנה ריאקציה בין הלב>המח> הגוף,
באמת שלא הייתי מוטרדת מקצת לובן בשער, זה יותר קרוב ליישור קו האק"ג..