לסהר ...בעצבים
הייתי עכשיו בצ`אט האישי...דיברתי ופתאום עפתי ואי אפשר היה לחזור...אני כל כך מתוסכלת..לא יודעת מה לעשות. אני במלכוד כל כך זקוקה לחום ולקרבה וכל כך מפחדת מזה!!! אני לא מצליחה לשרוד ככה יותר ...זה פשוט קשה מידי ואין לי כבר כוחות...ואין לי עזרה ודי כבר כל כך נמאס להיות חזקה ולהיות בסדר תמיד ולשמור על הבנות ועל אבא שלי ועל הבית ו...אין לזה סוף...כי מי שומר עליי? אף אחד לא שומר עלי וגם לי כבר אין כוחות לשמור על עצמי ונמאס לי....רקפת
הייתי עכשיו בצ`אט האישי...דיברתי ופתאום עפתי ואי אפשר היה לחזור...אני כל כך מתוסכלת..לא יודעת מה לעשות. אני במלכוד כל כך זקוקה לחום ולקרבה וכל כך מפחדת מזה!!! אני לא מצליחה לשרוד ככה יותר ...זה פשוט קשה מידי ואין לי כבר כוחות...ואין לי עזרה ודי כבר כל כך נמאס להיות חזקה ולהיות בסדר תמיד ולשמור על הבנות ועל אבא שלי ועל הבית ו...אין לזה סוף...כי מי שומר עליי? אף אחד לא שומר עלי וגם לי כבר אין כוחות לשמור על עצמי ונמאס לי....רקפת