לנשים בלבד...

להגנת גברי כל העולם ...

1. לא כולנו אוהבים בירה. ולא, אנחנו לא תוקעים את הפחית בראש כשאנחנו מסיימים בירה. 2. כן, הרי מערכת העיכול שלכן שונה, ואתן לא תוקעות גרעפסים. 3. לא כולנו חובבי ספורט. אני, למשל, מוצא את עצמי תדיר במצב שבחורות דווקא מספרות לי מי משחק נגד מי היום ... לא, וזה לא מעניין אותי. 4. סמארק על הטלביזיה ???????? 5. לכן לא מגרד ? 6. ראי 2. אבל תודו, בנות יקרות ועדינות נפש, שאנחנו נורא חמודים כשאנחנו עושים עניין מכל פלוץ וגרעפס ... לא ככה ? <בנות לא רק מפליצות, בנות אפילו תוקעות נאדים>
 
מודה באשמה...

האמת, אנחנו הכי אוהבת אתכם ככה... פאסיביים על הספה, יד בביצים (מה אתם מחפשים שם ריבונו של עולם?), מבט זגוגי בעיניים (או שמא זה ההשתקפות של הטלויזיה), משחררים נפיחות מכל מיני מקומות בגוף... ובגדול מוכיחים לנו שוב ושוב ובגדול, מהו "מותר האדם מן הבהמה" <וודאי שבנות מפליצות, אבל הן עושות את זה בריח שושנים>
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
למעלה