להגנת גברי כל העולם ...
1. לא כולנו אוהבים בירה. ולא, אנחנו לא תוקעים את הפחית בראש כשאנחנו מסיימים בירה. 2. כן, הרי מערכת העיכול שלכן שונה, ואתן לא תוקעות גרעפסים. 3. לא כולנו חובבי ספורט. אני, למשל, מוצא את עצמי תדיר במצב שבחורות דווקא מספרות לי מי משחק נגד מי היום ... לא, וזה לא מעניין אותי. 4. סמארק על הטלביזיה ???????? 5. לכן לא מגרד ? 6. ראי 2. אבל תודו, בנות יקרות ועדינות נפש, שאנחנו נורא חמודים כשאנחנו עושים עניין מכל פלוץ וגרעפס ... לא ככה ? <בנות לא רק מפליצות, בנות אפילו תוקעות נאדים>