לנסיכה שלי...

כן ב ר ד י...

על פי מנהג העדה שלי - אצלנו תוקעים את היתד האחרון בערב סוכות... אז היום אני תוקע שלוש יתדות וביום שישי הולך לתקוע עוד פעם... שלומית מחכה לי... חחחחחחחחחח...
 
אם צריך

סכך....תגיד לי, יכולה לעזור אבל מקווה בשבילך שלא ידקור, לגופך, הפולני, הוורדרד....הסכך.
 
אם...

תסוככי עליך עם גופך מהסכך - זו תהיה עזרה משמים... אוי..איך אלוהים יצר אותי כזה עדין... חחחחחחחחח...
 
למעלה