כן ב ר ד י... על פי מנהג העדה שלי - אצלנו תוקעים את היתד האחרון בערב סוכות... אז היום אני תוקע שלוש יתדות וביום שישי הולך לתקוע עוד פעם... שלומית מחכה לי... חחחחחחחחחח...