לנטלי

דליה ח

New member
לנטלי

זה היום, ביום ראשון, או שפיספסתי ? תעדכני אותנו ביום החגיגי שלך, יום השיחרור מצה"ל. למרות שאצלי זה היה יום עצוב במיוחד, אהבתי מאוד את הצבא. אני מבינה שחיכית ליום הזה כל כך. אז אנחנו נרים כוסית וירטואלית או אמיתית, מה שתבחרי , ונאחל לך חיים אזרחיים מלאי תוכן ועונג.
 

eaz1514

New member
לנטלי המתוקה, לא משנה היום העיקר

בנות אולי ניפגש לחגוג לנטלי ?תחשבו על זה, שרוני את עסוקה מדי לארגן משהו? מתי דנה חוזרת את יודעת? שבת ר
 

eaz1514

New member
אופס, לחצתי בלי להשלים

העיקר סגירת מעגל של חייך כחיילת וחזרתך לאזרחות למרות הקשיים. נטלי את בחורה צעירה יפיפיה וחזקה, אני מאחלת לך מכל הלב מזל טוב לשחרור שתמצאי סוף סוף את הדרך לחיים מאושרים וטובים, מגיע לך. בתור בת אני מעניקה לך את הצין עשר. נשיקה ממני אילנה, אמא של רונן
 

natalieov

New member
זה ביום ראשון... גם האזכרה וגם השחרור...

אתן מקסימות! ריגשתן אותי כ"כ... אבל אני פשוט רוצה שזה לא יגיע או להיות כבר אחרי... כי ביום ראשון יש אזכרה לאבא... 8 שנים... והשנה זה כ"כ מוזר כי אמא החליטה שזה יהיה מצומצם ואפילו לא הוציאה מודעות לפרסום כבכל שנה... אני לא יודעת אם לשמוח או להיות עצובה... התקופה הזאת כ"כ קשה ואני קווה שטח"כ יהיה יותר טוב... תודה לכן! על הכל! אתן פשוט מדהימות!
 

eaz1514

New member
נטלי תעברי את זה כמו גדולה

תזכרי שכולנו מאחוריך. גם אצלי צירוף מטורף בסוך השבוע הזה. בטח קראת. שמחה שמהולה בעצב, או עצב לצד המשחה. תבחרי. אבל תדעי שהעולם הגדול מחכה לך, רק צאי ותגלי אותו ילדונת. אילנה, אמא של רונן
 

דליה ח

New member
נטלי חמודה, את כבר ילדה גדולה...

ואת יכולה בעצמך לעשות משהו מיוחד לאבא שלך. את כותבת מאוד יפה. תכתבי לו משהו מיוחד, אישי. או תחשבי על משהו שהוא היה אוהב. אני סומכת עלייך שיהיו לך רעיונות. אמא שלך קיבלה החלטה, אולי קשה לה עם האזכרות ה"כבדות". אני מנסה להכנס לנעליים שלה , והייתי רוצה שיכבדו את הרצון שלי. אל תשפטי אותה. אני מצטרפת לרעיון של אילנה. לחגוג את השיחרור שלך במפגש מיוחד לכבודך.
 
למעלה