לנובו v200
מישהו מכיר? האמת היא שאני צריכה אותו לשימושים די בסיסיים של סטודנטים: אופיס, גלישה וזהו. כיום יש לי LG שאני ממש, אבל ממש לא מרוצה ממנו. אני מחפשת מחשב שלא ישקול יותר מידי כי אני מניידת אותו די הרבה. הציעו לי אותו ב5850 ש"ח ועוד 200 להגדיל ל2G. שווה את המחיר?