לנובו v200

פו צהוב

New member
לנובו v200

מישהו מכיר? האמת היא שאני צריכה אותו לשימושים די בסיסיים של סטודנטים: אופיס, גלישה וזהו. כיום יש לי LG שאני ממש, אבל ממש לא מרוצה ממנו. אני מחפשת מחשב שלא ישקול יותר מידי כי אני מניידת אותו די הרבה. הציעו לי אותו ב5850 ש"ח ועוד 200 להגדיל ל2G. שווה את המחיר?
 

יאיר B

New member
הגרסא הקלה של משפחת ה-3000.

מחשב קטן (12") וקל, חומרה לא רעה בכלל (בעיקרון לשימוש באופיס ואינטרנט אין שום בעיה כיום). 2GB זיכרון זה בסדר. מחירים אפשר להשוות בזאפ למשל.
 

פו צהוב

New member
עשיתי כבר את ההשוואה בזאפ

זה המחיר כמעט הכי נמוך. הכי נמוך היה 10 ש"ח פחות... תודה על תשובה...
 
למעלה