הולך ללמוד, באוניברסיטה בשנה הקרובה.
S ScorpioID New member 8/9/07 #22 בגלל זה אתה יושב בערב שבת ובשבת בבוקר על המחשב נכון? מה אתה הולך ללמוד ואיפה?