לנהגי אגד היקרים...
לנהגי אגד היקרים...
אתם הלובשים חולצות יפות ונראים מאוד רשמיים... במטוטה מכם, מטלה / בקשה קטנה נוספת: תבקשו מהמעשנים בתחנות אגד המקורות (למשל חיפה-חוף הכרמל, ירושלים, ת"א וכו') שפשוט יכבדו את החוק ולא יעשנו. נמאס להגיע לתחנה ולראות את כולם מצפצפים על החוק, מילא, אבל עלינו המסכנים ומפריחים ענני עשן גדולים. לדעתי רק הטמעת נורמה חדשה ע"י צוות עובדי התחנות עשויה להשפיע. האה.. וכמובן.. גם שוטר / פקח + קנס יתקבל בברכה (רעיון טוב להגדלת הכנסות הרשויות/הממשלה. איך לא חשבו על זה קודם????? )
לנהגי אגד היקרים...
אתם הלובשים חולצות יפות ונראים מאוד רשמיים... במטוטה מכם, מטלה / בקשה קטנה נוספת: תבקשו מהמעשנים בתחנות אגד המקורות (למשל חיפה-חוף הכרמל, ירושלים, ת"א וכו') שפשוט יכבדו את החוק ולא יעשנו. נמאס להגיע לתחנה ולראות את כולם מצפצפים על החוק, מילא, אבל עלינו המסכנים ומפריחים ענני עשן גדולים. לדעתי רק הטמעת נורמה חדשה ע"י צוות עובדי התחנות עשויה להשפיע. האה.. וכמובן.. גם שוטר / פקח + קנס יתקבל בברכה (רעיון טוב להגדלת הכנסות הרשויות/הממשלה. איך לא חשבו על זה קודם????? )