לנהגי אגד היקרים...

מצב
הנושא נעול.

idoba2

New member
לנהגי אגד היקרים...

לנהגי אגד היקרים...
אתם הלובשים חולצות יפות ונראים מאוד רשמיים... במטוטה מכם, מטלה / בקשה קטנה נוספת: תבקשו מהמעשנים בתחנות אגד המקורות (למשל חיפה-חוף הכרמל, ירושלים, ת"א וכו') שפשוט יכבדו את החוק ולא יעשנו. נמאס להגיע לתחנה ולראות את כולם מצפצפים על החוק, מילא, אבל עלינו המסכנים ומפריחים ענני עשן גדולים. לדעתי רק הטמעת נורמה חדשה ע"י צוות עובדי התחנות עשויה להשפיע. האה.. וכמובן.. גם שוטר / פקח + קנס יתקבל בברכה (רעיון טוב להגדלת הכנסות הרשויות/הממשלה. איך לא חשבו על זה קודם????? )
 

urilei

New member
באמת איך לא

לנהגי אגד היקרים...
אתם הלובשים חולצות יפות ונראים מאוד רשמיים... במטוטה מכם, מטלה / בקשה קטנה נוספת: תבקשו מהמעשנים בתחנות אגד המקורות (למשל חיפה-חוף הכרמל, ירושלים, ת"א וכו') שפשוט יכבדו את החוק ולא יעשנו. נמאס להגיע לתחנה ולראות את כולם מצפצפים על החוק, מילא, אבל עלינו המסכנים ומפריחים ענני עשן גדולים. לדעתי רק הטמעת נורמה חדשה ע"י צוות עובדי התחנות עשויה להשפיע. האה.. וכמובן.. גם שוטר / פקח + קנס יתקבל בברכה (רעיון טוב להגדלת הכנסות הרשויות/הממשלה. איך לא חשבו על זה קודם????? )
באמת איך לא
התירוץ שאין כסף לאכוף את החוק פשוט דבילי שוטר / פקח / רובוט שיאכפו את החוק יכניסו לקופת מעסיקיהם לפחות 3000 ש"ח בשעה! ולא, אני לא מגזים, זה יוצא 8 מעשנים בדיוק.
 

idoba2

New member
../images/Emo45.gif משהו פה מסריח, תרתי משמע.

באמת איך לא
התירוץ שאין כסף לאכוף את החוק פשוט דבילי שוטר / פקח / רובוט שיאכפו את החוק יכניסו לקופת מעסיקיהם לפחות 3000 ש"ח בשעה! ולא, אני לא מגזים, זה יוצא 8 מעשנים בדיוק.
משהו פה מסריח, תרתי משמע.
 

levikon

New member
כשאתה נכנס לתחנה המרכזית של תל

לנהגי אגד היקרים...
אתם הלובשים חולצות יפות ונראים מאוד רשמיים... במטוטה מכם, מטלה / בקשה קטנה נוספת: תבקשו מהמעשנים בתחנות אגד המקורות (למשל חיפה-חוף הכרמל, ירושלים, ת"א וכו') שפשוט יכבדו את החוק ולא יעשנו. נמאס להגיע לתחנה ולראות את כולם מצפצפים על החוק, מילא, אבל עלינו המסכנים ומפריחים ענני עשן גדולים. לדעתי רק הטמעת נורמה חדשה ע"י צוות עובדי התחנות עשויה להשפיע. האה.. וכמובן.. גם שוטר / פקח + קנס יתקבל בברכה (רעיון טוב להגדלת הכנסות הרשויות/הממשלה. איך לא חשבו על זה קודם????? )
כשאתה נכנס לתחנה המרכזית של תל
אביב, ההרגשה היא אותה הרגשה כמו תחנה באיזור הSLAMS של ריו. (מי שהיה יודע על מה מדובר...
). הבעיה עם האישון זה הבעיה האחרונה של התחנה. יש שם כל כך הרבה דברים שצריך להרוס, לשנות להחליף... ולהבדיל, בתחנות המרכזיות הנורמאליות החדשות, כמו אשדוד, ירושלים, ראשון. אמנם מעשנים, אבל פחות. לפחות אף אחד לא מעשן באוטובוסים יותר. תחשוב מה היה לפני 20 שנה בלבד?
 
יש בעית עישון גדולה בקניונים

כשאתה נכנס לתחנה המרכזית של תל
אביב, ההרגשה היא אותה הרגשה כמו תחנה באיזור הSLAMS של ריו. (מי שהיה יודע על מה מדובר...
). הבעיה עם האישון זה הבעיה האחרונה של התחנה. יש שם כל כך הרבה דברים שצריך להרוס, לשנות להחליף... ולהבדיל, בתחנות המרכזיות הנורמאליות החדשות, כמו אשדוד, ירושלים, ראשון. אמנם מעשנים, אבל פחות. לפחות אף אחד לא מעשן באוטובוסים יותר. תחשוב מה היה לפני 20 שנה בלבד?
יש בעית עישון גדולה בקניונים
נכון - אסור לעשן שם (מלבד אזורים מאוד מוגדרים), אבל אין אכיפה, ויש הרבה מעשנים "בלי חשבון". למה? כי על פי המצב של היום, רק פקח עירוני מוסמך לרשום דו"ח נגד מי שמעשן בקניון. וכמובן, אין לרשויות המקומיות תקציב לממן פעילות של פקחים בתחום זה...
 

urilei

New member
כמו שאמרתי

יש בעית עישון גדולה בקניונים
נכון - אסור לעשן שם (מלבד אזורים מאוד מוגדרים), אבל אין אכיפה, ויש הרבה מעשנים "בלי חשבון". למה? כי על פי המצב של היום, רק פקח עירוני מוסמך לרשום דו"ח נגד מי שמעשן בקניון. וכמובן, אין לרשויות המקומיות תקציב לממן פעילות של פקחים בתחום זה...
כמו שאמרתי
זאת שטות פקח כזה יכניס 3000 שקל בשעה גם אם מתוכה הוא ישן 40 דקות !
 

55מוטי

New member
לא הבנתי בדיוק

לנהגי אגד היקרים...
אתם הלובשים חולצות יפות ונראים מאוד רשמיים... במטוטה מכם, מטלה / בקשה קטנה נוספת: תבקשו מהמעשנים בתחנות אגד המקורות (למשל חיפה-חוף הכרמל, ירושלים, ת"א וכו') שפשוט יכבדו את החוק ולא יעשנו. נמאס להגיע לתחנה ולראות את כולם מצפצפים על החוק, מילא, אבל עלינו המסכנים ומפריחים ענני עשן גדולים. לדעתי רק הטמעת נורמה חדשה ע"י צוות עובדי התחנות עשויה להשפיע. האה.. וכמובן.. גם שוטר / פקח + קנס יתקבל בברכה (רעיון טוב להגדלת הכנסות הרשויות/הממשלה. איך לא חשבו על זה קודם????? )
לא הבנתי בדיוק
האם אתה מתכוון לנהגים שמעשנים או לאזרחים שממתינים ומעשנים? כי אם כוונתך לנהגים זה דבר אחד ואם כוונתך לאזרחים זה דבר אחר לחלוטין.
 

shlumbergera

New member
היי מוטי,אני זוכרת אותך מהתשובה ש

לא הבנתי בדיוק
האם אתה מתכוון לנהגים שמעשנים או לאזרחים שממתינים ומעשנים? כי אם כוונתך לנהגים זה דבר אחד ואם כוונתך לאזרחים זה דבר אחר לחלוטין.
היי מוטי,אני זוכרת אותך מהתשובה ש
שנתת לי על שאלה דומה, והנה הקישור: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=66870376 וכבר אז רציתי לומר לך: 1. תודה על התגובה. 2. אולי שהנהג ואני נתחלף? הוא ישב מחוץ לאוטובוס ויעשה שם מה בא לו ואני אשב בפנים ואהנה גם מהישיבה וגם מהמיזוג? וד"א, עישון במקום שאסור - הוא עבירה על החוק. מזה משנה אם אלה נהגים בתפקיד או אזרחים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה