למשתמשי InDesigen
כאשר אני מכין דפי אב ובתוכם מסגרת כללית ואובייקטים לעמוד ומהם אני רוצה לבנות עמודים, אני לא מצליח לשנות את הגודל, צבע וכד' במסגרת בתוך העמוד בו אני עובד בפועל. או כל אובייקט שהכנתי בדף האב ושעובר לעמוד בו אני עובד.(אני מקווה שהסברתי את עצמי) בקווארק אין לי בעייה כזו. יש פתרון??
כאשר אני מכין דפי אב ובתוכם מסגרת כללית ואובייקטים לעמוד ומהם אני רוצה לבנות עמודים, אני לא מצליח לשנות את הגודל, צבע וכד' במסגרת בתוך העמוד בו אני עובד בפועל. או כל אובייקט שהכנתי בדף האב ושעובר לעמוד בו אני עובד.(אני מקווה שהסברתי את עצמי) בקווארק אין לי בעייה כזו. יש פתרון??