למשתמשי InDesigen

avnerc

New member
למשתמשי InDesigen

כאשר אני מכין דפי אב ובתוכם מסגרת כללית ואובייקטים לעמוד ומהם אני רוצה לבנות עמודים, אני לא מצליח לשנות את הגודל, צבע וכד' במסגרת בתוך העמוד בו אני עובד בפועל. או כל אובייקט שהכנתי בדף האב ושעובר לעמוד בו אני עובד.(אני מקווה שהסברתי את עצמי) בקווארק אין לי בעייה כזו. יש פתרון??
 

yossi_maoz

New member
->

CTRL+SHIFT+הקלקה על האובייקט תשחרר לך אותו מדף האב לעריכה רגילה.
 
למעלה