הדיוט גמור
New member
למשל או לדוגמה?
מתי עדיף לכתוב "למשל" ומתי "לדוגמה"?
האם המשמעות זהה או שיש הבדל כלשהו?
תודה!
זכור לי במעומעם שהיה פעם דיון בנושא, אבל לא מצאתי אותו
מתי עדיף לכתוב "למשל" ומתי "לדוגמה"?
האם המשמעות זהה או שיש הבדל כלשהו?
תודה!
זכור לי במעומעם שהיה פעם דיון בנושא, אבל לא מצאתי אותו