א נ ו נ י מ י ת לרגע
New member
למרסי וכל מי שיודעת
התחלתי בשבוע האחרון להכין את עצמי ללידה (הכנות פיזיות, הכנות אחרות כבר התחלתי מזמן). רציתי לשאול בקשר לנשימות עמוקות. אני מנסה לנשום עמוק - נשיפה ארוכה דרך הפה ואז נשימה דרך האף לתוך הבטן (מנסה מאוד שלא יהיה לחזה). קודם כל האימון מאוד קשה לי ולא נעים, ואני מרגישה שחסר לי אויר (ואז אני נושמת עמוק לחזה - ואז מרגישה הקלה ורגיעה) , על אף שאני יודעת שהתרגיל הזה אמור למלא באויר. האם יש משהו שאני יכולה לשפר? (כבר עשיתי מס' אימונים ואין שיפור). עוד שאלה, אני קוראת את הספר "לידה פעילה" (כבר פעם שניה) , אבל יש שם המון תרגילים, אין לי זמן ואני לא מעוניינת לעשות את כולם. על אילו תרגילים את ממליצה לעבוד לקראת הלידה כהכנה לתנוחות לידה ולצירים? (כמו שהזכרתי , אני עובדת על נשימות עמוקות ועל ישיבת כריעה). תודה רבה מראש,
התחלתי בשבוע האחרון להכין את עצמי ללידה (הכנות פיזיות, הכנות אחרות כבר התחלתי מזמן). רציתי לשאול בקשר לנשימות עמוקות. אני מנסה לנשום עמוק - נשיפה ארוכה דרך הפה ואז נשימה דרך האף לתוך הבטן (מנסה מאוד שלא יהיה לחזה). קודם כל האימון מאוד קשה לי ולא נעים, ואני מרגישה שחסר לי אויר (ואז אני נושמת עמוק לחזה - ואז מרגישה הקלה ורגיעה) , על אף שאני יודעת שהתרגיל הזה אמור למלא באויר. האם יש משהו שאני יכולה לשפר? (כבר עשיתי מס' אימונים ואין שיפור). עוד שאלה, אני קוראת את הספר "לידה פעילה" (כבר פעם שניה) , אבל יש שם המון תרגילים, אין לי זמן ואני לא מעוניינת לעשות את כולם. על אילו תרגילים את ממליצה לעבוד לקראת הלידה כהכנה לתנוחות לידה ולצירים? (כמו שהזכרתי , אני עובדת על נשימות עמוקות ועל ישיבת כריעה). תודה רבה מראש,