למרסי וכל מי שיודעת

למרסי וכל מי שיודעת

התחלתי בשבוע האחרון להכין את עצמי ללידה (הכנות פיזיות, הכנות אחרות כבר התחלתי מזמן). רציתי לשאול בקשר לנשימות עמוקות. אני מנסה לנשום עמוק - נשיפה ארוכה דרך הפה ואז נשימה דרך האף לתוך הבטן (מנסה מאוד שלא יהיה לחזה). קודם כל האימון מאוד קשה לי ולא נעים, ואני מרגישה שחסר לי אויר (ואז אני נושמת עמוק לחזה - ואז מרגישה הקלה ורגיעה) , על אף שאני יודעת שהתרגיל הזה אמור למלא באויר. האם יש משהו שאני יכולה לשפר? (כבר עשיתי מס' אימונים ואין שיפור). עוד שאלה, אני קוראת את הספר "לידה פעילה" (כבר פעם שניה) , אבל יש שם המון תרגילים, אין לי זמן ואני לא מעוניינת לעשות את כולם. על אילו תרגילים את ממליצה לעבוד לקראת הלידה כהכנה לתנוחות לידה ולצירים? (כמו שהזכרתי , אני עובדת על נשימות עמוקות ועל ישיבת כריעה). תודה רבה מראש,
 

marcyg

New member
היי אנונימית! תנסי להוציא קולות....

עם הוצאת האוויר בנשימה: "אאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההה" או "אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו" ארוך ונמוך מפנה מקום להכנסת אווויר דרך האף למלא את הראיות (עם הדמיה של עד הבטן).הקול גם משחרר וגם מרעיד את הסרפת כך שזה גם מרגיע וגם מהקל על הכאב. לגבי תרגילים מהספר.... לדעתי תעשי מה שמרגיש לך טוב ונוח (בלי הספר).תנוחות שמקלות על קושי שאולי יש לך עכשיו, תנוחות שלפי הרגשתך פותחות את רצפת האגן ומשחררות! בהצלחה!!!!!
 
מרסי תודה,

אני מנסה גם עם קולות ואז ההרגשה עוד פחות נעימה (כי משום מה לוקח לי הרבה יותר זמן לרוקן את האויר מאשר נשיפה רגילה). טוב, אולי האימון יעשה את שלו. בכל זאת אשמח לרעיונות לתרגילים שיוכלו לעזור לי בצירים ובלידה. משום מה הפעם הפחד שלי מפני הלידה גדול יותר (על אף שתי הלידות הקסומות שהיו לי) , אני חוששת שאני לא מתכוננת כראוי. בפעם הקודמת למעשה לא עשיתי שום הכנה פיזית, הנשימות גם אז לא היו נעימות לי , כל ההכנה שלי אז היתה נפשית וכן קראתי הרבה אז השתמשתי בידע - לזוז הרבה , מקלחת וכד'. אני מאמינה שמה ש"הציל" את הלידה הקודמת שלי היה זה שהיא היתה קצרה מאוד ואני חוששת שהפעם זה לא יהיה ככה. (ולו רק בגלל המחשבה הטיפשית שאם היה כל כך טוב , זה לא יכול להיות ששוב יהיה כל כך טוב) ולכן חשוב לי הפעם להתכונן ואפילו רק בשביל שבלידה אני אדע שהתכוננתי ואני מוכנה ללידה. בכל מקרה, תודה רבה מראש,
 
למעלה