למרות הכל...

SHEILLA

New member
למרות הכל...

האלבום החדש מרגש עד דמעות. שנה טובה:)
 

Purzelbaum

New member
בהחלט...

חזרתי היום מחו"ל, ושמעתי את הדיסק בנסיעות ברכבות במינכן... שלום לכולם שוב!
ושנה טובה לכולם!
 

Purzelbaum

New member
עוד אחד?

מי כבר היה? הו, היה מדהים. טיול לפני-צבא כזה. נסעתי עם חבר לשם ולאמסטרדם, והיה פשוט כיף...
 

SHEILLA

New member
אני, זה לא מספיק? חח

ועוד כמה חברים ועוד כמה שאני מכירה. טוב שגרמניה כל כך גדולה:) שנה טובה:)
 
למעלה