למרות הכל... האלבום החדש מרגש עד דמעות. שנה טובה:)
P Purzelbaum New member 12/9/07 #3 בהחלט... חזרתי היום מחו"ל, ושמעתי את הדיסק בנסיעות ברכבות במינכן... שלום לכולם שוב! ושנה טובה לכולם!
P Purzelbaum New member 12/9/07 #6 עוד אחד? מי כבר היה? הו, היה מדהים. טיול לפני-צבא כזה. נסעתי עם חבר לשם ולאמסטרדם, והיה פשוט כיף...
S SHEILLA New member 12/9/07 #7 אני, זה לא מספיק? חח ועוד כמה חברים ועוד כמה שאני מכירה. טוב שגרמניה כל כך גדולה שנה טובה
G grace00 New member 14/9/07 #8 ../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif אבל שנה טובה