"למען ידע הציבור ויזהר"
שלום לכולכם כתבתי לפני שבוע על משהו מדהים שאני הולך לפרסם. אז תקראו טוב ותחליטו לבד! סיפורי מתחיל בשבוע שעבר - כשחפצתי בכוון פרונט וגלגלים. בעקבות בירור קצר - בחרתי במכון "דינמומטר" בירושלים. הגעתי לשם והתרשמתי מהציוד המודרני והנכונות לעזור. לצערי - מקצועיות זה לא הצד החזק שם. וזה מה שקרה. העליתי את הרכב על הליפט. דבר ראשון אומר לי מנהל המכון:"אחי - כוון פרונט לזה?..."-ומצביע על הרכב שלי. בשלב זה עדיין לא צלצלו לי הפעמונים. אוקיי. מתחילים. העובד מכוון את הרכב לפי המחשב - ומתחיל להתלבט. "אחי איזה אוטו זה?מה זה BX GTI? זה יענו ספורט?למה לא מוצאים את זה?" בהתערבותי - נמצא הדגם במחשב ואז מגיע מנהל המכון. "שטויות - זה אותו דגם כמו ה1600 הרגיל - לא צריך לבחור GTI" להזכירכם - GTI 1900 - בעל צמיגים רחבים יותר והיגוי מהיר יותר....... הכיוון עצמו לקח כחצי שעה כשאני עדיין מנסה לשכנע את המנהל ש GTI ו 1600 רגיל הם לא אותו הרכב.לא עוזר... אחרי הכוון - אני יוצא לסיבוב ומרגיש כאילו הגלגלים בורחים לכל הכוונים. וחוץ מזה - ההגה לא ישר מנהל המכון אומר לי:"תשמע - זה רכב ישן ואין מה לעשות" לא עוזר שאמרתי לו שיש לי הרגשה שיש חופשים שלא היו קיימים ושההגה היה ישר לפני כן. הוא לא מוכן אפילו להסתכל על הרכב. לא התעצלתי וניגשתי למוסך שלי - שהרים את הרכב ואלה הממצאים: כל ברגי הפרונט - הגלגלים והגשר התחתון היו פתוחים לגמרי
יש לי הצהרה של המוסכניק שלי חתומה על נייר. למותר לציין מנהל מכון דינמומטר בירושלים יודע יותר טוב מכולם ועדיין ממשיך להתעקש שלא היו דברים מעולם. הדבר היחיד שהוא הסכים לעשות זה ליישר לי את ההגה - וגם זה - נכון להיום - עדיין עקום. הוזמנתי שוב ליום שישי לנסות לישר את ההגה שוב. שכחתי לציין - כוון הפרונט עלה לי 280 ש"ח. חברה - תיזהרו
שלום לכולכם כתבתי לפני שבוע על משהו מדהים שאני הולך לפרסם. אז תקראו טוב ותחליטו לבד! סיפורי מתחיל בשבוע שעבר - כשחפצתי בכוון פרונט וגלגלים. בעקבות בירור קצר - בחרתי במכון "דינמומטר" בירושלים. הגעתי לשם והתרשמתי מהציוד המודרני והנכונות לעזור. לצערי - מקצועיות זה לא הצד החזק שם. וזה מה שקרה. העליתי את הרכב על הליפט. דבר ראשון אומר לי מנהל המכון:"אחי - כוון פרונט לזה?..."-ומצביע על הרכב שלי. בשלב זה עדיין לא צלצלו לי הפעמונים. אוקיי. מתחילים. העובד מכוון את הרכב לפי המחשב - ומתחיל להתלבט. "אחי איזה אוטו זה?מה זה BX GTI? זה יענו ספורט?למה לא מוצאים את זה?" בהתערבותי - נמצא הדגם במחשב ואז מגיע מנהל המכון. "שטויות - זה אותו דגם כמו ה1600 הרגיל - לא צריך לבחור GTI" להזכירכם - GTI 1900 - בעל צמיגים רחבים יותר והיגוי מהיר יותר....... הכיוון עצמו לקח כחצי שעה כשאני עדיין מנסה לשכנע את המנהל ש GTI ו 1600 רגיל הם לא אותו הרכב.לא עוזר... אחרי הכוון - אני יוצא לסיבוב ומרגיש כאילו הגלגלים בורחים לכל הכוונים. וחוץ מזה - ההגה לא ישר מנהל המכון אומר לי:"תשמע - זה רכב ישן ואין מה לעשות" לא עוזר שאמרתי לו שיש לי הרגשה שיש חופשים שלא היו קיימים ושההגה היה ישר לפני כן. הוא לא מוכן אפילו להסתכל על הרכב. לא התעצלתי וניגשתי למוסך שלי - שהרים את הרכב ואלה הממצאים: כל ברגי הפרונט - הגלגלים והגשר התחתון היו פתוחים לגמרי