למען הסר מיכשול !!!
בזמן האחרון נכנס לכאן אחד לאונרד, שכותב שסופטי והוא חד הם. אני לא מכחיש ולא מאשר! רק זאת עליכם לדעת - יש לי מן סיפוק כזה להמציא דמויות, לפעמיים בוטות, לפעמיים עדינות, אם תבדקו טוב טוב את רשימת החברים בפורום תגלו, שסך הכל אין כאן הרבה כותבים, רוב הפורום כאן עומד < עם דגש על עומד> על כמה בודדים בלבד. מאחר וההסכם הקודם שלי עם תפוז < תיגמול על פי הודעות> היה קצת מפלה לרעה, החלטנו< לאחר משא ומתן מייגע> לשנות את ההסכם ולהוסיף את הפיסקה < לפי הודעות או כותבים תמיד הגבוה מבין שנייהם> על כן נאלץ אני מדי פעם להמציא דמויות מדמויות שונות. יש כאן כמה < חבל שהם אינם כאן כרגע, שהם בעצם אני >. סופטי ולהשומע ינעם.
בזמן האחרון נכנס לכאן אחד לאונרד, שכותב שסופטי והוא חד הם. אני לא מכחיש ולא מאשר! רק זאת עליכם לדעת - יש לי מן סיפוק כזה להמציא דמויות, לפעמיים בוטות, לפעמיים עדינות, אם תבדקו טוב טוב את רשימת החברים בפורום תגלו, שסך הכל אין כאן הרבה כותבים, רוב הפורום כאן עומד < עם דגש על עומד> על כמה בודדים בלבד. מאחר וההסכם הקודם שלי עם תפוז < תיגמול על פי הודעות> היה קצת מפלה לרעה, החלטנו< לאחר משא ומתן מייגע> לשנות את ההסכם ולהוסיף את הפיסקה < לפי הודעות או כותבים תמיד הגבוה מבין שנייהם> על כן נאלץ אני מדי פעם להמציא דמויות מדמויות שונות. יש כאן כמה < חבל שהם אינם כאן כרגע, שהם בעצם אני >. סופטי ולהשומע ינעם.