למען ההגינות -

0 אור 0

New member
מתי ראית שאני מגדירה את עצמי כניו אייג'?

לדעתי גם ההומאופתים לא ממש מתחברים עם ניו אייג', בכל אופן אני כבר איבדתי אותך ומה את רוצה להוכיח לי. האם את רוצה להוכיח שיש נשים שכועסות עליו ושהתבטאו בצורה תוקפנית בפורומים ובכתבות? אני מניחה שיש, ראיתי גם כמה. אבל במה שאני קראתי הן לא הרוב, וקראתי די הרבה. אני מניחה שאם אני אחפש אני אמצא עוד. אז מה? ומה מוכיח הסיפור של ההומאופת? שאנשים לא הבינו מה שהסביר להם? שאף אחד לא באמת מבין מה זו הומאופתיה? למרות שזרמתי אתך לגבי הנושא של החיסון כי דיברת על נזק, אבל בסופו של דבר כל הדוגמאות לא בדיוק דומות. לפי מה שמשתקף מהפורומים והכתבות והבנתי שהוא לא מכחיש. אלו העובדות: 1. לאף אחד אין ספק שהוא אכן דולה מוסמך ובעל תעודות והכשרה בתחום 2. הוא טיפל בהרבה נשים טיפולים בהתאם למקובל והן היו מאד מבסוטות מהטיפול 3. בנשים אחרות הוא ביצע טיפולים שאינם מקובלים הן מבחינת הסיכון האפשרי להריון והן מבחינת הגבולות המקובלים בטיפול (עירום ומגע באיברים אינטימיים) 4. נשות הפורום שמכירות אותו ברובן חושבות שהמניע לא היה מיני, אבל בכל זאת לא חושבות שזה תקין. עד כאן העובדות. עכשיו השאלה האם אלו נושאים שמטופלות צריכות להיות מיודעות אליהן או לא?האם המעשים האלו נראים לי כחמורים ולך כלא חמורים, לי כפוגעים ולך כלא פוגעים.
 

פולספגן

New member
בנוסף, נפתח אתמול שרשור בנושא אחר שכותרתו

יש נשים שמוציאות לנו שם רע... בתגובה לפותחת השרשור כתבתי "את צודקת מאוד" ובתוכן ההודעה כתבתי "שזה נכון גם לנושא הטרדה מינית כמו במקרה של הדולה". הודעתי נמחקה ע"י המנהלות וקבלתי מסר שהודעותי פוגענית. אני לא רואה שום פגיעה בהודעתי שהעתקתי לכן אותה מילה במילה.
 

0 אור 0

New member
אני חושבת שמנהלות הפורום נמצאות במצב

כמעט בלתי אפשרי בעקבות הארוע, הלחצים מכל הכיוונים כולל התקשורת, הצורך לתמוך בנשים שעברו משהו שבסך הכל נובע מתהליך שקרה בפורום עצמו, אני מאחלת לעצמי שלא אגיע למקום כזה, יכולה רק להציע לך שבמקום "להתלונן" בפורום הזה, תזמי שיחה עם מי מהמנהלות שאת חשה אתה הכי בנוח דברי אתה על מה שאת חשה על מה שקורה באופן כללי, ובפרט על שיקולי המחיקה של ההודעה שלך.
 

פולספגן

New member
זה לא עד כדי כך חשוב לי בשביל מהלך כזה

אני מודעת לשיקולים של המנהלות, כי הן רוצות למנוע את התגובות הזעומות שיהיו בעקבות כך.
 
סתם שאלה לכולכם...

כי קראתי חלק ממה שכתבתם, ואחרי זה עלתה לי שאלה, שלא מצאתי מקום אחר להדביק אותה, ולפתוח שרשור חדש לא התחשק לי, אז: אם זה הייתה אישה, דולה, שעושה את זה לנשים- מה הייתה התגובה אז? זה היה הופך אותה לאשמה יותר או פחות? ואם היא הייתה לסבית? ואם הייתה מטפלת שעושה "עיסוי טחורים" לגברים, מה היה קורה אז? (חוץ מזה שלא הייתי רוצה לענות לטלפונים במקומה...)
 
הפוגע והנפגעות

אני לא אוהב את האופן בו את מתייסחת אליו כאל פוגע ואליהן כנפגעות. בקשר להיותו פוגע והיותן נפגעות יש ספק ואת לא יכולה להסיר את הספק הזה. עובדה היא שהנשים הללו חזרו אליו שוב ושוב והמליצו לחברותיהן. בקשר להיותו נפגע ולהיותן פוגעות אין שום ספק. הוא היה עכשיו מעל חודש במעצר וזה כתוצאה ישירה ממעשיהן. אז נכון, יכול להיות שמגיע לו להפגע מהן - אבל יכול להיות גם שלא וככל הנראה מערכת החוק הולכת לכיוון של לא... בכל מקרה אותי זה מקומם שאת מדברת על "הסתה שמטרתה ליצור דעת קהל בעד הפוגע" ועל "להזהר לא לפגוע בנפגעות עוד יותר". גם אותה דולה הוא בן אדם והוא היחיד בכל הסיפור הזה שאני בטוח ב100% שנעשה לו עוול. בקשר לשאר - סורי על חוסר הרגישות... אני בכלל לא בטוח....
 

0 אור 0

New member
מה הקשר שלך אתו בדיוק?

אחרי שנכנסתי לקישורים ששמת בהמשך, אני רואה שאת/ה עובר/ת במלחמת קודש ממש בכל הפורומים האפשריים כדי לשאת את נס הדגל בעד צדקתו, נלחם מלחמת חורמה על כל טיעון שמא האיש הצדיק והישר הזה באמת אולי פגע במישהו ואולי עשה משהו לא תקין. מה האינטרס הגדול הזה פה?
 

פולספגן

New member
אין קשר

נעשה בו משפט שדה ואני נגד זה וחושבת שמן ההגינות למזער נזקים על העוול שנעשה בו. אגב, אני משתתפת פעילה ב-2 הפורומים האלו ולפורום שלכם נכנסתי בעקבות קישור לשרשור שהיה שהפרשה התפוצצה ונהנתי מהתגובות הענייניות שלכם. אני בטוחה שהרבה מסכימות איתי ורק מפחדות להגיד את דעתן כנגד העדר ובעיקר נגד ארסיות הפורום כפי שהספקת לראות בתגובותן אליי. תסתכלי לדוג' בתגובות לכתבה מעיתון הארץ ותראי איך מגיבים כאלו שלא מפחדים מגולשות הפורום הארסיות, שאגב גם טרחו להזכיר אותי שם מכל התגובות שהיו שם. הארסית הראשית היא אותה התרנגולת הראשית שהיא גם הלהיטה וחיממה את הפורום ואפילו לא פגשה אותו מעולם.
 

פולספגן

New member
עוד מקרה של חשד: מטפל אלטרנטיבי תיעד אונס של עשרות מטופל

http://news.walla.co.il/?w=/10/2775377
 
למעלה