למנהלי הפורום יותר מחצי קישורים לא פועלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ויש שמה דווקא כמה דברים שראוי לשים לב אליהם... אז קחו לצומת ליבכם ועשו משהו בנידון...... תודה