למכירה....

למכירה....

יש לי מלא שקיות קרטון ואני רוצה למכור אותן, והן ממש מגניבות. אז אם מישהו מעוניין צור קשר! אייסיקיו: 163705689
 
בפעם השניה: מי יכול לרצות כזה דבר?

הודעה כזו טוב יותר להכניס ללוח של הפורום. אם כבר העלית אותה כאן, לפחות הכניסי תאור, הסבר, תמונה, משהו.
 
למעלה