למכירה DVD של בלו..

למכירה DVD של בלו..

ה-DVD : a year in the life of blue מחיר:130 רקקק לתושבי ת"א/גבעתיים/ר"ג... מי שמעוניין לפנות אליי MSN:[email protected] icq:173122412 אבל בבקשה רק רציניים...
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifיא גם אני רוצה למכור משהו../images/Emo9.gif

נממ הדיסק הראשון מי רוצה ?
נו
 

necky

New member
../images/Emo2.gif

הדיסק הראשון? השתגעת? דיסק מהמם כזה לא מוכרים אלא משאירים ושומעים שוב ושוב
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gif../images/Emo7.gif

טוב נו.. אבל אם מישהו יציע הצעה טובה אני לא אתנגד למכור
 

danielle23

New member
אני רוצה אבל...

אני גרה דיי (מאוד!!!!!!) רחוק! אני גרה בחיפה!!! אולי תשלחי לי בדואר ואני אשלח לך כסף או משהו? אני גם אוסיף כמה שקלים עלהדואר עצמו.. אני גם צריכה לחשוב על זה בכלל.. אני עוד לא בטוחה.. המסנג'ר שלי: [email protected]
 
למעלה