למכירה בולים

i love usa

New member
למכירה בולים

מכול העולם וגם למכירה מצית זיפו שחורה בדיוק כמו בתמונה חדשה בקופסא
 

i love usa

New member
שכחתי עוד משהו

כמו כן יש לי למכירה גלויות אם התמונות של הבולים יש לי גלויה של כמעט כול בול (כמעט ) למי שאוסף גלויות של חתולים כלבים יש לי כמה גלויות יפות וגם יש לי בולים של כלבים חתולים ועוד....
 

תמיר1991

New member
מה זאת אומרת גלויה כמעט לכל בול?

את יודעת כמה בולי כלבים וחתולים יצאו?... אפילו לאריק אין גלויה כמעט מכל בול, ואפילו לא מחצי מהבולים... ורגע- אלו גלויות מירב? תמיר.
 

i love usa

New member
אממ..

התכוונתי גלויה לכול בול מהאוסף אצלי חבל שהמצלמה הדפוקה שלי התקלקלה הייתי מעלה תמונות אבל צילמתי כמה דוגמאות במצלמה רגילה אני יפתח אותם ויסרוק
 

nissim60

New member
במקום להקפיץ,תקפיצי לנו...

כמה תמונות של בולים,כאן לא קונים דברים עלומים.
 
למעלה