למי שתוהה מה ההבדל בין קדימה לעבודה

ATAF151

New member
למי שתוהה מה ההבדל בין קדימה לעבודה

לעיתים יש שתוהים האם יש הבדל בין העבודה לקדימה וזאת משום ששניהם שואפים לשלום תמורת פינוי רוב השטחים. והנה עוד דוגמא להבדל. בעבודה תוקפים את זיכוי דרומי ובקדימה מברכים. ובקיצור, קדימה בעד שלום, אבל בעיניים פקוחות ותוך כדי עמידה עיקשת על צרכיי מדינת ישראל והכרה מלאה שהאויבים שלנו הם לא חסידי אומות העולם.
 

69הרצל69

New member
אין שום הבדל

שתי המפלגות שקרניות ובעד הרחבת ההתנחלויות. לעניין היורה, זה עניין משפטי נטו: האם היה בסכנת חיים והייתה פה הגנה עצמית או לא? אם הוא זוכה כנראה זה היה המצב. קדימה תאמר כל דבר שישמע פופלרי.
 

ATAF151

New member
המפלגות של שקרניות

אם מדובר פה בעניין משפטי מדוע כל הימין וקדימה תומכים בהחלטת בית המשפט וכל מי שמאלה מקדימה מתנגד לבית המשפט? אין כאן עניין מקרי אלא עניין של תפיסת עולם ואפילו בבית המשפט ההחלטה ניתנה ברוב קולות ולא פה אחד. המפלגות לא בעד הרחבת ההתנחלויות, אלא אם כן מדובר באיזורים שהן עצמן תומכות שישארו במסגרת גושי ההתישבות הגדולים שסמוכים לקו הירוק. מה שנכון הוא שהן פחדו יותר מדי להתעמת עם המתנחלים הקיצוניים ולכן לא עשו מספיק כדי למנוע התישבות בלתי חוקית, אבל זה לא בגלל שהן משקרות אלא בגלל שהן פחדו מעימותים בין כוחות הבטחון למתנחלים.
 

69הרצל69

New member
התנחלות זאת התנחלות

קח לדוגמא את אלפי משנה שצמודה לקו הירוק. יתכן שבאמת בהסכם אין טעם לפנות אותה, ועדיף לפצות בשטח אחר שצמוד לגבול. אבל צריך לקחת בחשבון שהמשך הבניה מזרחה זאת בניה על כפרים ויישובים פלסטנאים מה שאומר המשך עימות. לכן מי שתומך בהמשך הרחבת ההתנחלויות אז תומך בהמשך הכיבוש והמשך ההרג, ולכן קדימה בנוסף לקח שהיא יותר ימינה מהליכוד בנושאים הכלכלים ובעד רמיסת זכויות הפרט היא מפלגת הכיבוש וההתנחלויות, אחרת עתניאל שנלר וצחי הנגבי לא היו שם.
 

ATAF151

New member
הבנתי, אתה שמאלן קיצוני

אני כבר הבנתי שכל השמאלנים הקיצוניים מתייחסים למפלגות השמאל המתונות כאילו הן ימינה מהליכוד, ואילו הימין הקיצוני מתבטא לא אחת שמפלגות הימין המתונות כמו הליכוד הן בעצם שמאלניות יותר ממרץ. אני לא מתמצא בפרטים של מזרח אלפי מנשה, אני מדבר עקרונית על העובדה שקדימה תומכת בהמשך בניה בגושי ההתישבות בלבד ואך ורק בשטח שהיא הגדירה שישאר במסגרת גושי ההתישבות. ואני גם מודה בעובדה שקדימה כמו גם שאר השמאל פוחדים להתעמת יותר מידי עם המתנחלים הקיצוניים ולכן לא עשו מספיק לפינוי ההתנחלויות הלא חוקיות. בתחום הכלכלי, קדימה היא לא ימינה מהליכוד ובוודאי שלא ימינה מראש הליכוד. קדימה היא גם בוודאי שלא בעד הרג, לצערי האויבים שלנו בעד הרג ואנחנו נאלצים להתגונן גם על ידי הרג של מחבלים, וכידוע אין בעולם כולו מלחמה שלא כוללת גם הרג של חפים מפשע, במיוחד אם הצד השני נלחם מתוך אוכלוסיה אזרחית. עתניאל שנלר והנגבי אכן שייכים לצד הניצי בקדימה, אבל גם הם תומכים בפינוי תמורת שלום.
 

69הרצל69

New member
סיסמאות זולות

לא אמרתי שצריך לפנות את הגושים אלא להפסיק את הבניה וההרחבה. אפשר לבנות גם בתוך גבולות המדינה. מבחינה כלכלית זאת עובדה חברי הכנסת של קדימה יותר ימנים מאלה של הליכוד. עתניאל שנלר הוא סוס טרויאני של המתנחלים שלא יצביע אפילו בעד פינוי של קראוון. בקיצור, הליכוד רימה וירמה את המתנחלים והימין, וקדימה קמה כדי לרמות את השמאל.
 

ATAF151

New member
לא נכון

עובדתית ביבי הוא המוביל היום את הגישה הכלכלית של הליכוד ואין אדם ימני יותר ממנו מבחינה כלכלית בכל הכנסת. עתניאל שנלר הוא האדם הכי שנוא על המתנחלים שמתייחסים אליו כשמאלני קיצוני. ובכלל ברשימה של קדימה כיום קיבל החלק הניצי מכה קשה והייצוג שלו קטן ביותר. גם שנלר עצמו הצליח בקושי להשתחל לכנסת למקום ה 27. אז גם אם הוא יתגלה כסוס טרויני, עדיין מדובר במיעוט קטן במפלגה. גם אל תשכח שיש גם יתרון בעובדה שיש גם מיעוט ניצי יחסית בקדימה, כי כך הציבור יקבל יותר בהבנה אם קדימה בעתיד תפנה שטחים תמורת שלום (כמו שרבין נחשב בעבר לניצי בעבודה).
 

צורי80

New member
כשאתה אומר בניה על ישובים פלסטינים

אתה מתכוון לבית המשפט העליון או לאוניברסיטת תל אביב? סיוע לחמאסטן כמו עקירת ישובים כפרס לטרור זה מה שגורם להרג עמידה איתנה ונחושה של אף שעל רק היא תמנע מאליטה ערבית לשלוח עניים להילחם בצה"ל בשביל לזכות בכספים מהאיחוד האירופי לחשבונות הבנק הפרטיים שלהם הדרך היחידה לצדק ושלום בר קיימא זה שלום כלכלי המבוסס על הכרה בכך שארץ ישראל היא מדינת העם היהודי את רוב ערביי יו"ש לא מעניין איזה דגל יונף בבית שלהם, הם פשוט רוצים להביא לחם הביתה
 

וויר

New member
הוא זוכה למרות התנגדות השמאל הצבוע .

ביחוד השמאל שאתה מייצג- הפמיניסטי פאשיסטי אלטיסיטי .לא מקרה זאבה גלאון וחברותיה לדגל הקימו צעקה נגד דרומי ולא במקרה הפרקליטות בישראל והרועץ המשפטי לממשלה שהפכו ממזמן חיית המחמד של ארגוני שמאל וארוגני נשים ניהולו מאבק עיקש בנסיון לשבור את הדרומי וגייסו לשם כך את המשטרה והפעילו לחץ על הכנסת ובתי המשפט . במדינת ישראל 2009 לא אוהבים גברים שמגינים על עצמם זה בניגוד לתקנות שהפאשיזם הפמניסטי והשמאל הקיצוני מנסה לייצר . מפלגת האבודה ממזמן לא מייצגת בוחרים - אולי כמה פנסיונרים בקיבוצים ובערי וסיפור הדרומי מבליט אכן את ההבדל בין המפלגות .
 

69הרצל69

New member
איזו הודעה אלימה וסטריאוטיפית

הודעתי מעל כל במה אפשרית שתפקידו של בית המשפט במקרה של שי דרומי היא לבדוק האם הייתה או לו הייתה סכנת חיים שחייבה ירי למטרת הגנה עצמית. אין לי יכולת להתעמק בכל מקרה, ואני סומך על ההכרעה של השופטים במקרה זה, ומה עוד שהייתה שעה מאוחרת והשודדים היו רעולי פנים כך שהטיעון הגזעני לא חזק במיוחד. זהבה גלאון היא פלמנטרית מעולה, ואשה מאירת פנים בשיחה עם קבוצות קטנות ואנשים יחידים. כל המגרעה הגדולה שלה שהיא לא יודעת להופיע בטלווזיה ולהעביר את מה שהיא תומכת בו לצופים. לגבי מפלגת העבודה, אין ויכוח כי היא גם לא מייצגת אותי. לגבי פמניזם, אין דבר כזה פמניזם פאשסטי. לגבי החוק, החוק מפלה נשים בנושא של גירושים ולכן יש במדינה הזאת את המושג העלוב הזה "עגונה".
 

וויר

New member
מה קרה אין לך ההגנה שלך טל קר אז אתה מאויים ?

הודעה אלימה וסטריאוטיפית ?? אולי התכוונת סטריאופונית .. שי הדרומי הגיע לבית השפט רק בגלל הפרקליטות , מראש לא היה אמור להגיע העניין לבית המשפט ללוא התעקשות הפרקליטות בעידוד ובתמיכת זאבה גלאון וחברותיה לסמול הסהרור,י זה גם לא היה מגיע לשם . בכל מדינה מותקנת מי שמגיע למטרות שוד וביזה לשטח פרטי סגור ומגודר ונפגע בו כתוצאה מפעילות זו -הוא נכנס לכלא והמדינה מעניק צל"ש למגן על רכושו . רק בישראל יש נורמות הפוכות תודות לחקיקה של הסמול בכל תחומי החיים- גבר שמגן על רכשו נתפס כאיום , גבר עם נשק כרוצח נשים בפוטנציה וכו' . הפרשנות הזאת של "ארגון הנשים " הנקרא הפרקליטות היא שהביאה את שי דרומי להאבק קשות בבית המשפט מול הפרקליטות ששלחה את מיטב כוחתיה כדי להכניס את דרומי לכלא , בעוד הוא חוואי תפרן היה צריך לערוך מגבית צדקה כדי לקבל כסף לעורך דין סביר מול כוחות הרוע שעמודו מולו . יש לך מושג ולו הקלוש כמה עולה עורך דין פילילי? כי לי יש, מדובר בלמעלה מאה אלף שקל במינמום לכל התהליך המשפטי .
 

69הרצל69

New member
זה לא החוק

החוק קובע שבמקרה של ירי באדם, אז יערך משפט בו יקבע אם זו הייתה הגנה עצמית או לא. דבר שני, הוא יכל לקחת עו"ד מהסינגוריה הציבורית. דבר שלישי, אם יום אחד בטעות אני אדרוך בשטח של איש מגעיל כמוך, אז אני לא אחטוף כדור בראש כי מותר לכל חמום מוח(בביטוי זה אני מתכוון לאנשים כמוך, ולא לשי דרומי שהגן על חייו) לירות.
 

וויר

New member
החוק לא קובע משפט בכל מקרה .

יש שיקול דעת לא לערוך משפט ובכל מקרה גם אם קיים חוק שחייבים לערוך משפט כזה אזי הוא חלק המעיוות שציינתי שיש בכל מה שנקרא התנהלות " כנופית שלטון החוק" כפי שהגדיר זאת היטב השר פרדימן, שאיש אינו יכול לומר דבר וחצי דבר כנגד יושרו ועל בעיה ביכולת המשפטית שלו . אני מצטער שלא ממשיך השר הזה בתפקידו אפילו תחת שלטון הליכוד . שאתה תעמוד למשפט פלילי אתה תיקח משיהו מהסנגוריה הציבורית, באם ימצא לך אגב כזה עורך דין . אני אעדיף משיהו שייתן לי הגנה מירבית . כבר עכשיו הסנגוריה הציבורית בישראל בפשיטת רגל . בכל מקרה האנשים הללו לא דרכו בטעות בשטח שלו , האנשים הללו בעלי רקע פלילי כבד באו באישון לילה למקום שנפרץ לא מעט כדי לפרוץ ולבזוז שוב,ועדיין הפרקליטות שידעה את העובדות הללו התעקשה להעמיד אותו לדין וחברות כנסת מהשמאל צווחו גוועלד . אגב אם אתה כזה חסיד של הסנגוריה הציבורית, בוודאי תשמח לדעת שהסנגוריה הציבורית הראשית רובינשטיין טענה לא פעם שעשרות גברים חפשים מפשע ישובים בכלא על עבירות מין שלא ביצעו עקב ריבוי עסקאות הטיעון והחמרת העונשים במקביל ... אני מצטט ""רוב הנאשמים הם אנשים מהיישוב, ללא רקע או עבר פלילי, וב-99 אחוזים בית המשפט מאמין למתלוננת. בשנים האחרונות ישנה החמרה אסטרונומית בעונשים שמגיעים ל-15 ואף 28 שנות מאסר, יותר חמור מתיקים של הריגה. ואז הנאשמים חושבים שאולי כדאי להם להסכים לעסקת טיעון בה יקבלו עבודות שירות או שנתיים ושלוש שנות מאסר במקום עונש של עשרים שנה". את זה בודואי לא גילו לך במקלט של השנאה אצל טל קר .. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2919824,00.html
 

69הרצל69

New member
פרידמן התנגד לתיקון החוק של ישראל כץ

פרידמן בנושא של ירי בפורץ דווקא תמך בחוק שקדם לחוק שי דרומי. הוא חשב כמוני שלא צריך להרחיב את הזכות לירות כשאין סכנת חיים.
 

וויר

New member
אכן נכון , הוא לא מושלם אבל עדיף בעיני מאוויר

ואכן רוב שרי המשפטים בישראל ב20 שנה האחרונות היו אוויר , רמון איים לשנות זאת אבל לא ניכנס לזה . בכל מקרה השר פרדימן אף סירב ליישם מסקנות ועדת שניט ורבות המכשפות שמנסות לקבור את מסקנותיה שנערכו בחסות שופט בכיר ומספר משפטנים לא מובטל . מדובר כמובן בין הייתר בביטול החוק הגזעני חזקת הגיל הרך . אני עדיין מחכה לתשובה ממשרד המשפטים מתי מסקנות הועדה יישמו ,ממכתב רשמי בעניין נאמר לי שידונו במכתב שלי הלא נחמד שלי בקרוב .
 

the new L

New member
גם אם לא הייתה לו סכנת חיים

הגנבים הללו רצחו את הכלבים שלו לפני שהם התקרבו אליו. אין שום סיבה שרוצחים יישארו בחיים.
 
אורית זו-ארץ תקפה את ההחלטה

צריכה לעבור למפלגת העבודה. ובמחשבה שניה, העבודה תומכת בממשלת הליכוד. מבולבלים? גם לבני...
 
ההבדלים בין קדימה לעבודה ברורים

העבודה היא המפלגה שהקימה את מדינת ישראל וגם הביאה הסכם שלום ואלה כשלעצמם שתי עובדות לזכותה של המפלגה. יש האומרים שמפלגת העבודה נהייתה זנב לממשלות האחרונות אבל לדעתי רצון הממשלות האחרונות להכניס את העבודה לא נבע רק מעצם היותה שוחרת שלום אלא מהרקורד שלה ומחברי הכנסת הראויים שבונים אותה. לעומת זאת מפלגת קדימה היא מפלגת ביזיון,אשר בין פיה ללבה אין כלום שווה. אומרת שלום דוחפת שלום,מטיפה שלום אבל בפועל היא רק הרחיקה אותנו ממנו. הכותב הינו מצביע ליכוד.
 

ATAF151

New member
מצחיק מאוד

ביבי לקח את העבודה אך ורק בגלל שהם הסכימו לבוא בלי לדרוש שום דבר מהותי בתחום המדיני, וזה בגלל שברק עשה חשבון שלא כדאי לו להיות באופוזיציה בלי להיות יו"ר האופוזיציה, אלא סתם כזנב של קדימה. אז לברק היה נח להיכנע לביבי בתחום המדיני, ולביבי היה נח להיכנע לעיני בתחום הכלכלי וכך נוצרה השותפות ביניהם. השיקול מי הקים את המדינה ומי עשה הסכם שלום עם ירדן ממש לא עמד לנגד עיניו של ביבי ואפילו לא לנגד עיניו של שרון כאשר עשה איתם קואליציה. בקשר לשלום - מה לעשות שגם כאשר אתה עושה את הדברים הנכונים, אי אפשר לעשות שלום עם אויבים קשים בהוקוס פוקוס, זה לוקח זמן והרבה עצבים.
 
למעלה