קראתי, ואהבתי רק שיר אחד!!!!! אוליי
דבר ראשון, יש לך אתר מעולה יחסית לאתר בן כמה חודשים או אפילו ימים

... האמת שאהבתי רק שיר אחד והוא ``جواز سفر`` - ``דרכון``, אוליי כי פשוט מאוד הרגשתי וחייתי בעבר בתוך השיר הזה?!!!!! אוליי!!?!!! ואוליי תוכל לכתוב את השיר בצרפתית! אוליי הבחורה ההיא תקרא את השיר ותחזור אליי!!!