למי שמעוניין לתרום אני מניחה שיש עשרות אם לא מאות ארגונים. רצ"ב קישורים לשלושת הארגונים הגדולים.
M mal1 New member 30/12/04 #1 למי שמעוניין לתרום אני מניחה שיש עשרות אם לא מאות ארגונים. רצ"ב קישורים לשלושת הארגונים הגדולים.
S shiraharrison New member 30/12/04 #2 ../images/Emo51.gif בהחלט נתרום גודל האסון הזה עוד לא נקלט לי בראש!
ע עדי בשמיים New member 30/12/04 #3 תודה רבה על הקישורים והיות שעכשיו סוף שנה והתרומות האלה הן Tax Deductible, אולי שווה להציע לאנשי הכספים במקומות העבודה שלכם את רעיון התרומה. אצלי בעבודה זה התקבל בהחלט בחיוב.
תודה רבה על הקישורים והיות שעכשיו סוף שנה והתרומות האלה הן Tax Deductible, אולי שווה להציע לאנשי הכספים במקומות העבודה שלכם את רעיון התרומה. אצלי בעבודה זה התקבל בהחלט בחיוב.
מ מבט מהצד New member 31/12/04 #4 היום תרמתי דרך WHOLE FOODS הם קשורים לאחד הארגונים של האו"ם, ודרכו מעבירים תרומות.
S saritoosh22 New member 31/12/04 #5 אנחנו תורמים על בסיס קבוע ל UNICEF יש לנו הוראת קבע איתם דרך כרטיס אשראי ועכשיו נראה לי שנגדיל את התרומה החודשית.
אנחנו תורמים על בסיס קבוע ל UNICEF יש לנו הוראת קבע איתם דרך כרטיס אשראי ועכשיו נראה לי שנגדיל את התרומה החודשית.