למי שמעוניין לתרום

mal1

New member
למי שמעוניין לתרום

אני מניחה שיש עשרות אם לא מאות ארגונים. רצ"ב קישורים לשלושת הארגונים הגדולים.
 
תודה רבה על הקישורים

והיות שעכשיו סוף שנה והתרומות האלה הן Tax Deductible, אולי שווה להציע לאנשי הכספים במקומות העבודה שלכם את רעיון התרומה. אצלי בעבודה זה התקבל בהחלט בחיוב.
 
היום תרמתי דרך WHOLE FOODS

הם קשורים לאחד הארגונים של האו"ם, ודרכו מעבירים תרומות.
 

saritoosh22

New member
אנחנו תורמים על בסיס קבוע

ל UNICEF יש לנו הוראת קבע איתם דרך כרטיס אשראי ועכשיו נראה לי שנגדיל את התרומה החודשית.
 
למעלה