למי שגר בשפלה

fanyoni

New member
למי שגר בשפלה

עכשיו חזרתי מביל"ו סנטר. יש שם מכירה היסטרית של בגדי ילדים ב"גולף" . רוב החולצות עלו לי 10 ש"ח (!!!!). קניתי כמות (ב- 500 ש"ח, אז תחשבו כמה קניתי). חבל"ז מה שהולך שם. אז אם מישהי באיזור- רוצו!!!
 
למעלה