למי זכות קדימה בהתמזגות שני נתיבים

במדינה נורמלית אין צורך בתמרורים כאלו

כאן נותנים לך להשתלב דבר שבישראל זו עבירה ודוח . בישראל אסור לך לתת זכות קדימה במקום שזכות הקדימה היא שלך .
אבל בישראל היצרות של הכביש היא תמיד פקק, כי פחות מסתדרים עם
הנתינה לאחר להשתלב .
כאשר אתה נותן למישהוא להשתלב, כאן , הוא מודה לך על ידי איתות 4 וינקרים
פעם או פעמים. מנהג נחמד .
 
בהחלט החוק הישראלי עיוות את חוקי התנועה בהשוואה

לשאר העולם וחבל. עיקר העיוות הוא בחובה להעניק זכות קדימה באופן מדוד ומוגבל תוך כדי קבלת זכות הקדימה.
זה החל כנראה מתי שהוא אחרי קום המדינה, איזה מהנדס תחבורה טיפש שחשב שהוא משפר בהשוואה לשאר העולם. כמובן שהיה כסיל גמור. הוא חשב שהוא משפר הבטיחות המוטורית ובפועל הביא לניוון גמור של הנהיגה המיומנת והמתחשבת. הוא ביטל נהיגה ימינה ברמזור אדום וביטל הצורך לתת זכות קדימה בפניות שמאלה בירוק ועוד כהנה נזקים "מוטוריים תקשורתיים"
&nbsp
מצד שני אני תמיד מיישם את תמרור הSTOP 4ALL כלומר גם כשאני בצד שנותן זכות קדימה ומחכה בתור לטור הארוך בדרך העיקרית. אם אמתין אז לפי התור והנוהג הישראלי אני יכול לחזור עוד יומיים.
בפועל אני ממתין רכב אחד בלבד וחודר בקלילות. אני נהג מיומן מאד. הרכב שלי בגודל של אופנוע בינוני ולכן גם אם אני צריך להשתלב תוך פנייה שמאלה לתוך נחש ארוך של רכבים אז אינני מפריע לזרימת הרכבים בנתיב הנגדי.
כאמור אני מאד מיומן ואני חודר בקלילות ובזריזות לרווח בין 2 הרכבים ביניהם אני מבקש להשתלב.
בפועל אני משתחל כל כך מהר ויעיל ולרווחים כל כך קטנים שהנהג/ת שלפניהם אני חודר לא מספיקים להגיב, ואני תמיד מנופף ביד לתודה, למרות שבפועל אני נוטל הרבה יותר ממה שהם מעניקים...
 

prizman

New member
עודף חקיקה כתחליף להגיון פשוט והתנהגות סבירה

זה מאפיין ישראלי שדי הרבה זמן אני מנסה לרדת לסיבותיו. למותר לציין שהחקיקה העודפת הזו לא פותרת
שום בעיה אלא רק מעמיסה על בתי המשפט.
הדברים בולטים בעיקר בתחום הצרכנות דווקא. תוך כמה זמן מותר להחזיר לחנות חולצה, תוך כמה זמן נעליים,
תוך כמה זמן טלוויזיה ותוך כמה זמן ספר. לכל פריט סעיף חוקי משלו.
תוך כמה זמן טכנאי מכונות כביסה צריך, להגיע, טכנאי גז וטכנאי מיזוג.
קנית מכשיר חשמלי ולא הוצאת מהאריזה, כן הוצאת ולא חיברת לחשמל, כן חיברת לחשמל, מה דינך?
תראה לי מדינה שמתעסקת כ"כ הרבה בהבלים האלה וכמות הבעיות רק גדלה עם כמות החקיקה.
 
זה כי התרבות הישראלית לא קיימת הרבה זמן

למשל בתחום הבניה הפרטית על הקרקע חייבים מהנדס ובדרך כלל גם אדריכל
כאן ברוסיה יש תרבות בניה ותיקה , אין צורך במהנדס ואדריכל
אנשים יודעים איך לבנות גם כאשר הם לא עוסקים בתחום
דברים שאני לא מעז לעשות הם עושים , יציקת תקרת בטון למשל .
או חיסכון משמעותי בבטון ביסודות , אני מכניס הרבה יותר בטון מהם ,
אבל גם אני לומד עם הזמן את צורת העבודה שלהם .
בתחום הרכב, הרבה אנשים יודעים פשוט כיצד לתקן רכבים , לכן זו לא בעיה
עבורם להחזיק רכב רוסי , כי הוא רכב פשוט ובסיסי מכנית ללא מיחשוב .
באם הרכב נתקע קוראים לחבר עם רכב שמים רצועה וגוררים
לא צריך שום תקנות בכדי לחייב גרירה על ידי רכב גורר יעודי .
 

prizman

New member
תחום הבניה והרכב הם נושאים שונים לגמרי.

גם אני העמדתי בית בלי מהנדס ואדריכל אבל עם בעלי מקצוע מקומיים. ללא תעודה אבל עם נסיון מוכח בבתים דומים.
אולי בעצם יש להם תעודה, לא שאלתי.
רכב אני מכניס כאן רק למוסך יצרן אחרת זה מסוכן מדי.
והתרבות הישראלית, אני לא צוחק על אובדנה, זה רק כואב לי.
 
תיקונים מכניים זה כבר נעשה יותר מידי עבורי

אני אפילו לא מסתכל על המנוע ממילא לא רואים כלום
רק לפני נסיעות ארוכות אני בודק סימנים חיוניים .
מצד שני יש הקלה באיבחון כי יש חיישניים ,
אם אתה יודע מה צריך לעשות אני חושב שלא צריך לפחד ממוסכים
אם כי מאז שנת 2000 אין לי בעיה בתחום הזה רק טיפולים .
כאשר הייתה לי בורה TDI במשך 7 שנים טיפלתי במוסך וולקסוואגן
בבאר טוביה , אחלה מוסך , טיפולים עשיתי בעצמי הם עשו לי החלפת רצוועת טיימינג . ופעם אחת החלפת משאבת דלק כי היו מים בסולר .
כעת ב CX5 לאחר 28000 ק"מ רפידות הברקסים ב 40 - 50 אחוז שלהם
אין לי אפילו חשק לחשוב על החלפתם בעצמי . אבל כנראה שזה מה שיקרה .
 

enigo

New member
ברור שאנשים יודעים איך לבנות...

גם אני בניתי בית עץ לילדה פעם, והוא מחזיק יופי. אז חשבתי לבנות גורד שחקים. הרי כבר יש לי ניסיון.
זה שברוסיה יש זלזול בבטיחות ומוכנים לתת לכל אחד לצקת גג בטון, עדיין לא הופך את זה לנכון או הגיוני.
 
אתה מתעקש ליפול כאן כמו בסטרטר

נכון והגיוני ונעשה לרוב , לא על ידי מהנדסים אלא על ידי בעלי מקצוע
מסורת בניה זו לא רק נחלת המהנדסים . שגם הם למדו מטעויות ולא המציאו כלום. עובדה היא שהבתים עומדים על תילם , יש כאלו כבר יותר מ 100 שנה
מה שאי אפשר חומר על בתם למהנדסים בישראל שכעת עוברים תמא 38
משום מה מאיזו שהיא סיבה לא ברורה .
40 שנה בישראל לא ידעו המהנדסים לבנות בתים כמו שצריך כעת צריך לחזק ולהרוס אותם .
מדובר רק על וילות . בבניה רוויה יש מהנדסים . ומי שרוצה כמובן יכול לשכור מהנדס רק זה לא חובה.
 

enigo

New member
אני נופל כאן בדיוק כמו בסטרטר - אתה רק מבלבל במשמעות המילה

נופל. אבל כנראה שכל השנים ברוסיה טשטשו את העברית שלך.
גם אין לך מושג מה זה תמ"א 38, מה המטרה שלו או מה הסיבות לביצוע. אבל זה כבר באמת לא מפתיע.
 
. אז עוד תחום שאתה לא מבין בו כלום , בניה

זה בסדר התרגלתי לכך .
תמא 38 צריך בגלל חבריך המהנדסים המהוללים . אם הם היו פחות מהוללים
לא היה צורך בתמא כל שהיא
איזה דביל מתכנן בתים באיזור השקע סורי אפריקאי בלי להתיחס לרעידות אדמה ? ועוד בתים על עמודים שעוד מעט יקרסו ברוח.
ים המלח נוצר בגלל שאלוהים אהב לאכול מלח
 

enigo

New member
הבתים הללו כבר שרדו יותר מרעידת אדמה אחת

ולא משנה איפה הם נמצאים בארץ.
אופס...
 
אז הם לא צריכים תמ"א 38 . זו סתם קונספירציה

בכדי לתת ליזמים רווח .

אצלך הם בטח עברו גם צונאמי ציקלון וטורנאדו .
האמת הייתה רעידה קלה שמרכזה באילת בערך בשנת 1997
ליד אשקלון הרגשתי כמה תנודות קלות בלבד .
רק ב 1990 בערך החלו לחזק את התיכנון לסטנדרט של
רעידות אדמה . ולאחר מספר שנים עידכנו את זה שוב
מה שבטוח שהמבנים הרעועים שחיזקו אותם ינזקו , לכן עברו לפינוי בינוי .
שזה פתרון רק למרכז הפריפריה שתלך לכל הרוחות, והיא תלך .
 

enigo

New member
תגיד, בעולם שבו אתה חי, יש חד-קרן ופיות וורודות? כי נשמע לי

מגניב בסך הכל. עולם שבו לא היו רעידות אדמה בישראל, עולם שבו רעידת אדמה היא עניין בינארי, או שיש או שאין - אין עוצמות. עולם שלא מבין את ההבדל בין פינוי בינוי (שלא קשור בכלל לאם המבנה רעוע או לא), לתמא 38... באמת, נשמע עולם מקסים.
ואז אני חושב על למה התודעה שלך נאלצה להימלט לעולם הזה...
 
מחר יש לי 440 ק"מ על הראש


בעולם שלי יש רק מפלצת ספגטי מעופפת .
הרי הסכמתי איתך, היו רעידות אדמה ולכן לא צריך תמ"א בכלל

כל המבנים חזקים ואין מה להתעסק איתם
ממילא את התמא המצאו פוליטיקאים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם .
כמו הליצן מה שמו מהליכוד ? אורן חזן , איך נזכרתי בשמו בכלל ?
 

enigo

New member
אתה כל פעם מספר על הנסיעה הזו, כאילו זה כזה אתגר

אולי אם היית נוסע ברכב פרימיום איכותי, נסיעה של שעתיים-שלוש לכל כיוון לא היתה מפחידה אותך כל כך...
 
כי לשבת מול המחשב שעות זה קילר ולשבת על ההגה שעות זה קילר

וזה לא רק 440 ק"מ , זה השיעמום, זה לוקח כ 8 שעות לפחות
ובסוף פקקים מהגיהנום , לאורך הדרך יש חניונים ומשאיות עומדות לרוב .
2 נתיבים וכל הדרך משאיות בנתיב הימני .
אם אתה חולם כל הזמן על פרימיום אז גם זה לא עוזר .
בכביש טוב אין לזה משמעות ובגרוע גם אין משמעות יש אולי שיפור מה באמצע
וכאן אין אמצע .
ולא התלוננתי בכלל אבל לך זה לא מפריע בכלל בכדי לסובב את הדברים כמו שאתה רגיל ולגרד את אוזן שמאל ביד ימין .
 

enigo

New member
איזה ידע רחב אתה -שוב - מפנטז שיש לך במשהו שבו אין לך בעצם

שום מושג. הרי לא נהגת אף פעם 400 ק"מ במאזדה שלך ואז ברכב פרימיום.
הייתי שולח אותך לקרוא על השפעת רעש ורעידות על עייפות, אבל אתה הרי לא אוהב לקרוא. אפשר להבין אותך - בקריאה נחשפים לעובדות, ועובדות מתנגשות עם המציאות המקבילה שלך...
 
אתה רוצה מכות מאשתי ? היא אוקראינקה ממידן

אתה רוצה לקחת לה את הכיף של הויברציות ?
ברכב הקודם פולו סדן יצא לנו לנסוע בדרך צדדית לא סלולה עם חצץ גס מאוד
בגודל כדורי טניס . בגלל שהקטע לא היה ארוך היא אמרה לי לנסוע הלוך ושוב
היה לה כיף .
באשר לטיעון התופס מים השני של הרעש , נו מה אני אגיד לך
ראשית כל המאזדה מאוד שקטה בטח בגלגלי קיץ . הרעש הנמוך של המנוע ממש מרגיע אני אוהב אותו , במיוחד לאחר שהוא חם .
דבר שני יש רדיו / דיסק / דיסק און קי כך שרעש מבחוץ לא נשמע כך .
ואני אוהב רוק כבד אז בכלל .
אבל גם כך לא מפריע לי רעשי חוץ , זה יכול להיות בגלל שהשמיעה שלי פגועה משהוא , את הקומקום השורק אני לא שומע ממרחק של
5 מטר כאשר הדלת של החדר סגורה . אבל אשתי כן שומעת אותו .
בסופו של דבר הרעש השורקני החודר של מנוע טורבו דיזל של 10000 כ"ס
עשה את שלו . הייתי שם אזניות אבל זה לא מספיק ברמה כזו של רעש וקירבה
למקור הרעש .
וגם פרימיום לא קיים אצלי , כי אתה לא מאשר שטויוטה היילקס היא פרימיום .
אולי תאשר לי את ההונדה PIILOT ? אשתי לפחות התרשמה ממנה כפרימיום .
וגם הטוארג לא פרימיום אז בכלל הלך עלי .
 

enigo

New member
כנראה שלא רק השמיעה נדפקה, אם אשתך צריכה שבילי חצץ כדי להנות

 
למעלה