כנראה שאצלך יש בעיה בתחום הסיפוק אם הכנסת את זה ללא שום סיבה
כי אני לא הזכרתי את המילה הזו
ובטוח שיש לישראליות הרבה כאבי ראש
אצלי גם אם כואב לה הראש לא "כואב לה הראש ".
הנשים הרוסיות הן הטובות בעולם . אבל אתה אף פעם לא תדע .
די מאכזב למי שמתלהב מפרימיום במקום הלא נכון .
וכרגיל שוב נדמה לך שאתה מנצח בויכוח שיהיה
שמחרתיים יהיה לי רכב בשביל להסתובב במוסקבה .
וזה בסך הכל לסידורים , זה לא טיול .
אחרת הייתי נוסע ברכבת ישן 7 שעות ומתעורר ביעד
דבר שאני אעשה בעוד 4 ימים .
מטבע הדברים זה יאט מאוד את התקדמות התנועה. עד שכל אחד מחליט לזוז...
מאידך זה יותר הגיוני באמת מלהמתין לטור שלם.
אני אגב, דברתי על מקרה שהכביש לפניהם ריק ושתי המכוניות נוסעות במהירות. יכול להיות שבמקרה כזה לא יחול הכלל של איסור עקיפה מימין באם אין לפני הרכבים הללו עוד מכוניות? או שדי בכך שמאחוריהם יש רכב או שניים? מעניין.
השיטה שם היא מאד אקטיבית. אתה פשוט מקובע בגישה הישראלית אז לא יכול להבין.
זה זורם בקצב של טיל. כל אחד זז כמו קפיץ אחרי קודמו עד לנקודת המיזוג ושם הוא ביעילות של ריץ' רץ' נותן [זכות קדימה] ומקבל [מהטור השני זכות קדימה]
אמרתי שאני בקביעות מיישם את זה בארצינו בלי שיהיה כאן את התמרור המדובר. לא נראה לי שמישהו צריך להמתין עד שטור 1/2 קמ יחלוף על פניו לפני שיתמזג וגם אני לא ממתין עד שטור כזה יחלוף על פניי.
לגבי המקרה שלך שהוא כאמור שונה, זה הרבה יותר פשוט. אמרתי שאם יש נתיב משמאל או מימין לנתיב אליו השניים מתמזגים אז ייתכן שזה פותר הבעייה אבל דורש להגדיל הראש מאותו הנהג שיכול "לפזול" הצידה אל הנתיב "העודף". אם לא ככה אז זה עניין של טיימינג כלומר לראות בזמן שיש בעיית מיזוג נתיבים ולהערך לזה.
אני רוכב מאד מיומן ובד"כ קורא מבעוד מועד הסיטואציות הללו ומגיב בהתאם. הרכיבה שיפרה את מיומנותי גם כנהג ולעתים לאחר שאני עובר "מכשלון" כזה באלגנטיות בזכות "ראייה מבעוד מועד" אני מביט "בחצי עין" במראות ומגלה שנהגים מאחוריי צריכים להאט או לעצור רק בגלל שלא נערכו כהלכה לבעיונת הקטנטונת.
יש גם מקרים אחרים שרכב סוגר נתיב אז הנהגים שנסגר להם הנתיב
חושבים שזה בסדר לעבור לנתיב השני בלי להתחשב בתנועה שבאה ממול / מאחור
נגמר לך הנתיב עצור וחכה לאפשרות השתלבות .
אבל זה קשה ללחוץ על הברקס