למי התרופה???

למי התרופה??? ../images/Emo7.gif

לטיפול בכאב שלי ??? מוכנה לשלם הון...העיקר יפסיק לכאוב..ויעבוררר הצילוווווווו
 

טאקילה~*

New member
מה קרה נושיייייי??????../images/Emo39.gif

למה את בוכה מותק?? מממ... איך להציל אותך??? חתימה טובה
 
טאקיייי

זה ה -
שנשבר...לרסיסים כמו צלחת זכוכית עדינה.. שנפלה והתנפצה ועכשיו..יש פתרון ??
 
הבּובּה זֵהָבה../images/Emo9.gif

בובה זהבה מילים: מרים ילן-שטקליס עייפה בובה זהבה ועייף מאוד הדב, הצללים לחדר באו לוחשים לי: "לילה טוב". במיטה שוכבת נורית על ידה שוכב דובון וכדור וגם ארנבת וכולם רוצים לישון. אך לפתע קמה נורית, "אבא , אבא" היא קוראה, "בוא מהר גרש החושך! הוא מפריע , ילד רע". צחקה בובה זהבה וצחק מאוד הדב: למה לגרש החושך? והרי הוא ילד טוב
 
יו דרדסית,,,

איזה שיר יפה,, בכל פעם שאני שרה אותו לבכורתי,, דמעה חצופה מציפה לי את העיניים,, שיר מאד יפה,, שיחקת אותה,,,
 
התנעת???

תביא חלב,, 3% בבקשה,, ויש עוגיות,, אחרות,, טעימות יותר,, ולא אני הכנתי,, מקווה שזה ברור לך,,,
 
למעלה