למישל
וכי למה זה ההשוואה בין אי צום ביום כיפור לבין אי עליה לתורה או אי עריכת ברית מילה? המקרים אינם דומים, והמשמעויות של אי קיום המצוות האלה דומות עוד פחות ואגב מישל, אני איני צם,כי אני ארגיש קצת בלתי הגון לבוא פעם בשנה ,לבקש סליחה מהקדוש ברוך הוא,ולהתחיל נאגלה חדשה של חטאים, אבל זה רק ביני לבין עצמי, לא אלך בראש חוצות ואצרח צבועים נמאסתם,כי כל אחד ובחירתו.
וכי למה זה ההשוואה בין אי צום ביום כיפור לבין אי עליה לתורה או אי עריכת ברית מילה? המקרים אינם דומים, והמשמעויות של אי קיום המצוות האלה דומות עוד פחות ואגב מישל, אני איני צם,כי אני ארגיש קצת בלתי הגון לבוא פעם בשנה ,לבקש סליחה מהקדוש ברוך הוא,ולהתחיל נאגלה חדשה של חטאים, אבל זה רק ביני לבין עצמי, לא אלך בראש חוצות ואצרח צבועים נמאסתם,כי כל אחד ובחירתו.