אין לי מושג [ספויילר]
בכלל כל העניין שהיא רצחה את אייב בגלל שהוא ידע שהיא רוצה להפריד בין רומן לקייט נראה לי מוזר ולא מובן.מה גם שהיא תקפה את בו והופ בתצוגת האופנה,וזה היה כחודשיים לפני רצח אייב[שאם כבר מדברים על זה,היא חבטה בהם בראש עם מוט ברזל הרי והם שרדו,לג'ק היא נתנה מכה עם לבנה עלובה,פתאום יש לו נזק מוחי ופתאום מחליטים לנתק אותו ממכשירי ההחייאה
] אגב,מרלנה רצחה עוד מישהי.היא הייתה בכלא כשהתחילה תגרה,אח"כ בו קיבל הודעה על התגרה ושמישהי נדקרה.אחת האיסורת אמרה להם שמרלנה דקרה את טינה,האסירה המתה,ולפני שהיא עשתה את זה היה נראה כאילו היא נכנסת לטראנס והוסיפה שמרלנה חייכה בזמן שעשתה את זה.כמובן שמרלנה לא זוכרת שום דבר,היה לה פלאשבק אח"כ שהיא התעוררה עם דם עליה וראתה את הגופה של טינה ליד כשהאסירות צעקו עליה שהיא רצחה אותה,ואז היא הרימה את כלי הרצח[כפית עם קצה מחודד,הייתה שייכת לטינה]ואמרה לאסירות להתרחק ממנה,ואז באו הסוהרים,העיפו אותה על הקיר ועל הרצפה וכפתו אותה באזיקים.כמובן שאז ג'ון מחליט שאם היא לא זוכרת-אז כנראה יש לה גידול מוחי.התוצאות של זה יוצאות שליליות גם כן,ועכשיו יהיה את כל הקטע עם סם האמת
בכלל כל העניין שהיא רצחה את אייב בגלל שהוא ידע שהיא רוצה להפריד בין רומן לקייט נראה לי מוזר ולא מובן.מה גם שהיא תקפה את בו והופ בתצוגת האופנה,וזה היה כחודשיים לפני רצח אייב[שאם כבר מדברים על זה,היא חבטה בהם בראש עם מוט ברזל הרי והם שרדו,לג'ק היא נתנה מכה עם לבנה עלובה,פתאום יש לו נזק מוחי ופתאום מחליטים לנתק אותו ממכשירי ההחייאה