ממש לא מאוס!!!
שיר יפה!! שיר מדהים!!! עם קצב טוב ומילים עוד יותר!!! Besame pronto va amanecer abrazame no hay mas tiempo que perder excitame con tus besos de miel seduceme mirame quiero ver en tu mirada la pasion sentir que tu me amas piel a piel nos sentimos en las llamas seduceme se que mañana no estaras y aunque me duela tu te vas serca o lejos me extrañaras y el amor viene y se va vivemos el momento seduceme porque tu eres parte de mi vida y en mi corazon y sigo convencida que ese otro amor no te hace feliz y te se sentir lo que es vivir se que mañana no estaras y aunque me duela tu te vas serca o lejos me extrañaras el amor viene y se va vivemos el momento seduceme solamente tenemos unas horas de compartir y por ultima vez quisiera tener tu cuerpo sobre mi sobre mi ven y seduceme dame tu cariño ven y seduceme seduceme mi amor se que mañana no estaras y aunque me duela tu te vas serca o lejos me extrañaras el amor viene y se va vivemos el momento seduceme (besame, abrasame, seduceme) Exitame con tus besos de miel, Seduceme quiero sentir tu piel (besame, abrasame, seduceme) No hay mas tiempo que perder ven acarisiame Quiero contigo amanecer (besame, abrasame, seduceme) Se que mañana no estaras y Aunque me duela tu te vas, Vamos a vivir lo nuestro, Y viviremos el momento, Seduceme (besame, abrasame, seduceme) Besame, Amame quiero sentir en tu mirada la pasion Seduceme פירוש: נשק אותי, במהרה באה הזריחה חבק אותי, אין עוד זמן לבזבז רגש אותי עם נשיקות הדבש שלך פתה אותי ראה אותי אני רוצה לראות במבט שלך את התשוקה, להרגיש שאתה אוהב אותי גוף לגוף, אנחנו בוערים אחד לשני פתה אותי פזמון: אני יודעת שמחר לא תהיה ועל אף שכואב לי, אתה הולך קרוב או רחוק, אתה מתנכר אליי והאהבה באה והולכת בוא נחייה את הרגע פתה אותי נשק אותי בגלל שאתה חלק מחיי ובליבי, אני ממשיכה לשכנע את עצמי שהאהבה האחרת הזאת לא עושה אותך מאושר ולא גורמת לך להרגיש מה זה באמת לחיות [פזמון] יש לנו רק מספר שעות לחלוק ביחד ובפעם האחרונה, הייתי רוצה את גופך מעליי מעליי בוא ופתה אותי תן לי את חיבתך בוא ופתה אותי, פתה אותי אהובי [פזמון] (נשק אותי, חבק אותי, פתה אותי) רגש אותי עם נשיקות הדבש שלך פתה אותי, אני רוצה להרגיש את גופך (נשק אותי, חבק אותי, פתה אותי) אין עוד זמן לבזבז, בוא ולטף אותי אני רוצה להתעורר איתך (נשק אותי, חבק אותי, פתה אותי) אני יודעת שמחר לא תהיה, ועל אף שכואב לי, אתה הולך בוא ונחייה את ששלנו ונחייה את הרגע פתה אותי (נשק אותי, חבק אותי, פתה אותי) נשק אותי, אהוב אותי אני רוצה להרגיש במבטך את התשוקה פתה אותי מדהים!!!!!!