למישהו יש רעיון?

מצב
הנושא נעול.

ron441

New member
למישהו יש רעיון?

למישהו יש רעיון?
הבוקר דיווחו בוואלה שישראל הציעה לבנות את הרכבת בין הרצועה לגדה, למישהו יש מידע על התוואי או כל מידע על כך?
 

אוהד11

New member
הציעו את הרעיון הזה כבר לפני עשור

למישהו יש רעיון?
הבוקר דיווחו בוואלה שישראל הציעה לבנות את הרכבת בין הרצועה לגדה, למישהו יש מידע על התוואי או כל מידע על כך?
הציעו את הרעיון הזה כבר לפני עשור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה