למישהו יש פתרון?

חייימון

New member
למישהו יש פתרון?

אני בן 24 וחברה שלי בת 21, אנחנו יוצאים כבר 3חודשים ואנחנו בקשר מעולה. אני אוהב אותה והיא אוהבת אותי אין לנו בעיה להגיד את זה אחד לשני. לפי מה שהבנתי ממנה לאמא שלה יש בעיה אם השם שלי, (עליתי לארץ בגיל 4 מברית המעוצות) החברה שלי לא משתפת אותי מה בדיוק הבעיה רק היא רומזת שלאמא שלה היו כל מיני טראומות כאשר הייתה צעירה ולכן היא לא מפחדת שלבת שלה תהיה איתי בקשר, היא מפחדת שאולי אני אגרור אותה למשהו אסור או משהו כזה. (אין לי תיקים במשטרה או משהו כזה, בן אדם נורמטיבי לחלוטין) לי עצמי לא יצאה לי לפגוש את אמא שלה, החברה שלי לא מעוניינת שאני אפגש איתה בנתיים (גם היא לא פגשה את ההורים שלי). עכשיו כדי שלא לפגוע באמא שלה היא רוצה שאנחנו ניפרד זמנית, למרות שהיא אוהבת אותי ואני אותה מאוד מאוד. לי זה מאוד קשה וגם לה, אני מפחד שהזמניות הזאת של הפרידה תהפוך בהמשך למשהו קבוע. החברה שלי כבר פעמיים ניסתה להיפרד ממני על הרקע הזה למרות האהבה בניינו ופעמיים הצלחתי לשנות את דעתה. כבר יצא כמה פעמיים שהיינו יוצאים ונהנים ולמחרת היא התקשרה ורצתה להיפרד כי היא לא מסתדרת אם אמא שלה, ואז אנחנו מדברים וחוזרים. מצד אחד זה מעצבן אותי כי אני לא יודע כל יום למה לצפות ומצד שני אני פשוט מת אליה. רק לצורך הבהרה, אין עוד מישהי כזאת שפגשתי בחיים שלי, אפילו כבר התחלנו לדבר על חתונה עוד כמה זמן. עכשיו אנחנו בהפסקה של שבוע, מה אני צריך לעשות?
 

במבי53

New member
תעזוב אותה

היא לא מעוניינת, רק שאתה מסרב להפנים את זה. אתה לא צריך לרדוף אחרי אף אחת. לך תמצא לך מישהי שתאהב אותך כפי שאתה. אני לא כ"כ קונה את התירוץ של האמא שלא מרשה לה להיות איתך. אם הבחורה היתה מעוניינת בך - שום תירוץ בעולם לא היה משפיע עליה.
 
שתי אפשרויות

א. לא לגמרי בא לה עלייך, היא לא בטוחה לגבייך אבל רוצה להחזיק אותך בכל זאת על אש קטנה, אז במקום להיפרד לגמרי היא מוכרת לך איזה סיפור על אמא שלה. זה אומר עליה דברים לא טובים ולכן ממש לא כדאי לך להישאר איתה. ב. היא באמת עדיין ילדה קטנה שקשורה לסינר של אמא ולא יכולה להחליט על שום דבר לבד או לעמוד על רצונה. זה אומר עליה דברים לא טובים ולכן ממש לא כדאי לך להישאר איתה. אם אתה בכל זאת נורא רוצה אותה למרות נורת האזהרה האדומה תחליף שם ונראה מה תהיה הסיבה שלה לנפנף אותך עכשיו. נ.ב. חיימון זה יופי של שם.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
הוצאת לי את המלים מהפה.

אכן, ככה לא טוב וככה לא טוב. ההבדל היחיד ביני לבינך מיציציפי, הוא שאם הוא כל כך בטוח שהוא רוצה אותה, אז פשוט צריך להתאמץ ולקחת את הסיכון להפגע. ודוקא החלפת שם - בשום פנים ואופן לא אופציה!!!
 

soyerj

New member
להיפרד!

הדבר הכי טוב שניתן לעשות הוא להיפרד. אל תגרור את זה ותגיע למצב שאתה בוגד בה כי לא נעים לך להיפרד ממנה, אבל מצד שני נגמר לך ממנה. אם אתה מעריך אותה כבנאדם, ורוצה בשבילה דברים טובים - אתה חייב לשחרר אותה משום שגם לה מגיע מישהו שיאהב אותה ללא סייגים, כמו שלך מגיעה מישהי אותה תאהב ללא סייגים. לפעמים, דווקא חוסר היכולת להיפרד מוביל לפגיעה הקשה ביותר.
 

czar

New member
השתגעת....אל תעזוב אותה

תעיף אותה לכל הרוחות ושתי סיבות: 1. היא סתם מסתתרת מאחורי אמא שלה, אם היא היתה ממש רוצה אותך לא אמא שלה, לא סבא/סבתא/דודים וראש הממשלה היו עוזרים. בכלל לא חשוב כמה היא מספרת שהיא אוהבת אותך. 2. הסיבה השניה היא שנגיד ומתשיכו יחד, אתה מבין אילו חיים קשים יהיו לכם, אמא אלה תמרר לכם את החיים. לא חשוב מה אמא שלה חושבת, אולי היא סובלת מדעות קדומות, אולי בעיות דת, עדות וכו וזה בסדר, מדינה דמוקרטית שתעשה מה שבא לה, אבל לא לא מגיע לחוות את זה גם במחיר שיכאב קצת לך חודש.
 

אייבורי

New member
סריגה

כל פעם שמישהי נפרדת ממני לתקופה זמנית אני מוציא את ערכת הסריגה וסורג לה סוודר. <שלא יהיה לה קר בהיותה ככה לבד בחושך> באותה הזדמנות אני ממליץ על טסטר צויס, מריחים את הקפה ומתעוררים ליום חדש מלא ציוצי ציפורים
 

lovlyone1

New member
יכולה להשלים לך

כמה קריסטלים למזנון מבית אימי... אין עליהן..
 

lovlyone1

New member
זהו יום המזל שלך

יש מבחר גובלנים וכמובן ואזות עם פרחי פלסטיק. כמובן שמפיות בז' באות קומפלט.
 
למעלה