למישהו יש פתרון?
אני בן 24 וחברה שלי בת 21, אנחנו יוצאים כבר 3חודשים ואנחנו בקשר מעולה. אני אוהב אותה והיא אוהבת אותי אין לנו בעיה להגיד את זה אחד לשני. לפי מה שהבנתי ממנה לאמא שלה יש בעיה אם השם שלי, (עליתי לארץ בגיל 4 מברית המעוצות) החברה שלי לא משתפת אותי מה בדיוק הבעיה רק היא רומזת שלאמא שלה היו כל מיני טראומות כאשר הייתה צעירה ולכן היא לא מפחדת שלבת שלה תהיה איתי בקשר, היא מפחדת שאולי אני אגרור אותה למשהו אסור או משהו כזה. (אין לי תיקים במשטרה או משהו כזה, בן אדם נורמטיבי לחלוטין) לי עצמי לא יצאה לי לפגוש את אמא שלה, החברה שלי לא מעוניינת שאני אפגש איתה בנתיים (גם היא לא פגשה את ההורים שלי). עכשיו כדי שלא לפגוע באמא שלה היא רוצה שאנחנו ניפרד זמנית, למרות שהיא אוהבת אותי ואני אותה מאוד מאוד. לי זה מאוד קשה וגם לה, אני מפחד שהזמניות הזאת של הפרידה תהפוך בהמשך למשהו קבוע. החברה שלי כבר פעמיים ניסתה להיפרד ממני על הרקע הזה למרות האהבה בניינו ופעמיים הצלחתי לשנות את דעתה. כבר יצא כמה פעמיים שהיינו יוצאים ונהנים ולמחרת היא התקשרה ורצתה להיפרד כי היא לא מסתדרת אם אמא שלה, ואז אנחנו מדברים וחוזרים. מצד אחד זה מעצבן אותי כי אני לא יודע כל יום למה לצפות ומצד שני אני פשוט מת אליה. רק לצורך הבהרה, אין עוד מישהי כזאת שפגשתי בחיים שלי, אפילו כבר התחלנו לדבר על חתונה עוד כמה זמן. עכשיו אנחנו בהפסקה של שבוע, מה אני צריך לעשות?
אני בן 24 וחברה שלי בת 21, אנחנו יוצאים כבר 3חודשים ואנחנו בקשר מעולה. אני אוהב אותה והיא אוהבת אותי אין לנו בעיה להגיד את זה אחד לשני. לפי מה שהבנתי ממנה לאמא שלה יש בעיה אם השם שלי, (עליתי לארץ בגיל 4 מברית המעוצות) החברה שלי לא משתפת אותי מה בדיוק הבעיה רק היא רומזת שלאמא שלה היו כל מיני טראומות כאשר הייתה צעירה ולכן היא לא מפחדת שלבת שלה תהיה איתי בקשר, היא מפחדת שאולי אני אגרור אותה למשהו אסור או משהו כזה. (אין לי תיקים במשטרה או משהו כזה, בן אדם נורמטיבי לחלוטין) לי עצמי לא יצאה לי לפגוש את אמא שלה, החברה שלי לא מעוניינת שאני אפגש איתה בנתיים (גם היא לא פגשה את ההורים שלי). עכשיו כדי שלא לפגוע באמא שלה היא רוצה שאנחנו ניפרד זמנית, למרות שהיא אוהבת אותי ואני אותה מאוד מאוד. לי זה מאוד קשה וגם לה, אני מפחד שהזמניות הזאת של הפרידה תהפוך בהמשך למשהו קבוע. החברה שלי כבר פעמיים ניסתה להיפרד ממני על הרקע הזה למרות האהבה בניינו ופעמיים הצלחתי לשנות את דעתה. כבר יצא כמה פעמיים שהיינו יוצאים ונהנים ולמחרת היא התקשרה ורצתה להיפרד כי היא לא מסתדרת אם אמא שלה, ואז אנחנו מדברים וחוזרים. מצד אחד זה מעצבן אותי כי אני לא יודע כל יום למה לצפות ומצד שני אני פשוט מת אליה. רק לצורך הבהרה, אין עוד מישהי כזאת שפגשתי בחיים שלי, אפילו כבר התחלנו לדבר על חתונה עוד כמה זמן. עכשיו אנחנו בהפסקה של שבוע, מה אני צריך לעשות?