למישהו יש ניסיון עם htaccess.?

Lasro

New member
למישהו יש ניסיון עם htaccess.?

באתר מסוים ראיתי שניתן לבטל גישה לקובץ .HTACCESS בעזרת הקוד הבא:
<Files .htaccess> order allow,deny deny from all </Files>​
עכשיו באופן כללי זה מונע גישה מכל הקבצים בתקייה ולא רק מהקובץ הפסציפי (.htaccess) ואין לי מושג למה זה ראיתי מספר דוגמאות ובכולם זה אותו קוד. תודה מראש.
 

gilad_no

New member
למה לא למחוק אותו פשוט?

אם אתה לא רוצה שהשרת יתייחס אליו? לגבי גישה אליו, עד כמה שידוע לי, אין לך אפשרות להוריד אותו דרך WEB (השרת אוטומטית מונע גישה אליו)
 

Lasro

New member
הרעיון הוא שהשרת

כן יתייחס אליו אבל פשוט ש"לקוח" לא יוכל לקרוא את התוכן שלו. כי בעיקרון אני מעוניין לעשות את זה לא רק על הHTACCESS אלא גם על סוג מסוים של קבצים , ככה שיהיה גישה אליו דרך הסקריפט בלבד. השרת שאני עובד עליו SUN ONE 6, אכן מסתיר אותו מListing, אבל אם אני שם את השם המלא אז יש גישה אליו. אני עובר כבר כל היום חיפוש google, באתר של SUN , ועכשיו שאני חושב נראה לי שאין בכלל תמיכה בטאגית FILES והוא כנאה מתעלם ממנה וזה מסביר למה הוא חסם גישה לכלל הקבצים בתקיה. גם בתיעוד זה לא מוזכר. תודה בכל אופן.
 

Lasro

New member
כן לשרת הזה יש כל מיני שגעונות

אבל אני לא חושב שזה בעיה בשרת אלא ככה הוא מוגדר(אולי בגרסאות חדשות תיקנו את זה). אגב זה לא אפשרי לנהל הרשאות של קובץ בווינדואס נכון (CHMOD)? מה שכן אני יכול ללכת על עיקרון של הסתרה ופשוט להגדיר שם אחר לקובץ הזה וכך קטנים הסיכוים שמישהו יגלה אותו. אבל כמו שאמרתי לא רק הקובץ הזה מטריד אותי שאני לא מצליח להגביל את הגישה אליו.
 

erezsh

New member
ככה זה אמור להיראות

לפעמים במקום .htaccess זה רק .ht . בכל מקרה, לא זו הבעיה. הבעיה שלך היא במקום אחר.
 

Lasro

New member
לא אין בעיה עם השם של הקובץ

מכיוון שחלק מהדברים הוא עושה. הבעיה היא כנראה בחוסר תמיכה של השרת הזה בכל מיני אופציות מורחבות שבשרת APACHE כן נתמכות אני בחוכמתי קראתי מנואל של APACHE בתחילה. וכנראה כל מיני מדריכים שהתייחסו לשרת הזה. נראה אולי זה יהיה אפשרי בעזרת ACL , למרות זאת לא הייתה כוונת המשורר.
 
למעלה