למישהו יש מושג..

xGORGASMx

New member
למישהו יש מושג..

מתי יש ראיונות\הופעות\שאר ירקות של משינה בטלויזיה? אני הבנתי שיש היום בערוץ 33 בשלוש בלילה או משהו..אך הפלא ובפלה..נו שיט אראונד. והקופים - מומלץ מכל הלב(או שמא מהבננה?)..בכל אופן,אנחנו נבוא גם הפעם.
 
למעלה