למישהו יש מושג.. מתי יש ראיונות\הופעות\שאר ירקות של משינה בטלויזיה? אני הבנתי שיש היום בערוץ 33 בשלוש בלילה או משהו..אך הפלא ובפלה..נו שיט אראונד. והקופים - מומלץ מכל הלב(או שמא מהבננה?)..בכל אופן,אנחנו נבוא גם הפעם.