למיכלי

למיכלי ../images/Emo24.gif

תודה על ערב מקסים <לא שלא ידעתי שהוא יהיה כזה> היה שווה לסגור ככה את השבוע, <מי שלא בא הפסיד >. נתחיל מהאוכל שהיה פשוט מהמם, והצחוקים שגרמו לנו לדמעות, חזרתי הבייתה שבעה ומרוצה. אוהבת אותך חברתי היקרה
ליפיופי, איילת ונאוה היה נחמד להכיר לכל השאר היה כייף להיפגש שנית
 
מצטרפת../images/Emo24.gif

תודה למיכלי, ולאמא של מיכלי על האירוח הנעים, טעים, ומשעשע.
לכל החברים/ות החדשים והישנים, שעשו הרבה דמעות מהסוג הטוב והנכון של שמחה וצחוקים.
ואת, כן את....צוטק'לה....'תקרבי שניה.... בקטגוריה "כל השאר" את מוכנה לתת פירוט?
 
ממש פירוט????../images/Emo12.gif

אי אפשר יקירתי אפשר רק להגיד שאת אחת מהם.. ואני ממש מגעילה לאמא של מיכלי אלף
תודה על האירוח, והפינוקים, שלא נדבר על הצחוקים. ואיך אפשר לשכוח את הנסיכה שלך מיכלי
 

just wone

New member
מיכלי../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif../images/Emo24.gif

מיכלי באתי בגללך ונשארתי בגלל אמא שלך. תודה רבה על ערב כל כך יפה, שהיה שווה לעשות את כל הדרך ולהמצא בחברתכם. תודה על האוכל הטעים בכלל, ועל מרק "הבית" בפרט. שמחתי לפגוש חברים משכבר, וחברים חדשים. <רק נאוה לא נשארה מספיק זמן כדי שאוכל להכירה מקרוב> מי אמר לפניי מי שלא בא הפסיד??? <גם מי שהלך מוקדם הפסיד> נאוה את לא היחידה שנחנקה.... גם אני נחנקתי <ולא מעשן סיגריות> ובכל זאת נשארתי. מיכלי התברכת באמא מהאגדות <קולית> ואת נסיכה אמיתית.
תודה תודה תודה אלי
 

just wone

New member
גרי יש לך כרטיס מועדון???

את צריכה משלוחה ??? גרי רק רציתי לאמר לך אחי , אם המפגש שלך הולך להיות "סוף הדרך" אז דע לך שהמקום כבר תפוס. כי המפגשון שהיה אמש , היה סוף הדרך. שבת שלום לך אחי ולבני משפחתך. אלי
 

Road R unner

New member
מיכלי......../images/Emo24.gif

בלי קשר לאתמול תמיד כיף לראות אותך (סוף סוף)...... מקווה שהדיסק שהכנתי קלע לטעמך (ואם לא... אז מה איכפת לי), היה מאוד נחמד להכיר את כולם ולהעביר ערב בכיף. אז בנתיים שבת שלום לכולם..... אחד מגיע לגיהנום, וכצפוי מסתובב די שפוף. "מה הדכאון"?, שואל אותו השטן. "מה נראה לך"?, הוא עונה, "אני בגיהנום"!. "לא כל כך נורא פה כמו שאתה חושב", אומר לו השטן. "למשל אנחנו די נהנים."אתה אוהב לשתות"?. "בטח שאני אוהב לשתות". "אז תמות על ימי שני. בימי שני אנחנו שותים כל היום וויסקי, וודקה, טקילה, רום-מה שבא לך. אנחנו שותים עד שאנחנו מקיאים - ואז שותים עוד. ואתה לא צריך לדאוג מבעיות כבד, כי אתהכבר מת". "נשמע נהדר", עונה האיש. "חכה", ממשיך השטן. "אתה מעשן"?. "כמו קטר". "מצויין. אז תמות על ימי שלישי. אנחנו מביאים את הסיגרים הכי טובים מקובהומעשים עד שהריאות שלנו נסתמות.ואתה לא צריך לדאוג מסרטן. הרי אתה כבר מת, לא"?. "ענק"! מתלהב האיש. "אני מניח שאתה גם מהמר", ממשיך השטן. "מכור", עונה האיש. "פנטסטי. כי בימי רביעי אתה יכול להמר כאוות נפשך: רולטה, בלק ג'ק, פוקר -הכל. ואם אתה פושט את הרגל - לא נורא, אתה כבר מת. ומה עם סמים?". "אין אחד שלא ניסיתי", עונה האיש. "יופי, כי ימי חמישי מוקדשים להם. אתה יכול לפתוח עם ג'וינט בגודל של צוללת ולקנח בקערה של קוק - וכלום לא יקרה לך. הרי אתה בלאו הכי מת". "מדהים"!, מתלהב האיש. "לא ידעתי שגיהנום כזה מקום מגניב". "אתה הומו"?, שואל השטן. "לא". "אופס". אתה הולך לשנוא את ימי שישי".......
 

יפיופי

New member
גם אני רוצה להגיד

תודה גדולה למיכל שפתחה את ביתה
תודה לכל החברים שהגיעו שמחתי להכיר כל אחד ואחת מכם.
כן ירבו מפגשים כאלה ושיצטרפו חברים נוספים. שבת שלום תהנו ותשמרו על עצמכם.
 

m i c h a l i

New member
יפיופי מקסימתי ../images/Emo25.gif אני שמחה

שהצלחת להגיע למרות כל הקשיים ... שמחתי מאד להכיר אותך ( סופסוף) אני מקווה שלא ראית "חושך בעיניים" כשהגעת הביתה ( בגלל הקטנה שלך ושות') שתהיה לך שבת נפלאה ( ושוב סליחה על המחיקון שהיה שם בזמן ובמקום במקרהההההה )
 

m i c h a l i

New member
בזכותי מכבי ניצחו ../images/Emo3.gif תוכיח שלא...

תודה שבאת זה יותר חשוב לי מהמתנה
מקווה שלא דפקת את הרכב ביציאה... ( זה בד"כ התפקיד של מצוטטת...כנראה תפסת לה את החנייה)
 

m i c h a l i

New member
כמה אפשר? ../images/Emo140.gif

כמה אפשר לצחוק בערב אחד? כמה אפשר לאכול בערב אחד? כמה אפשר לדבר בערב אחד? כמה אפשר להנות בערב אחד? הרבההההההההההה תודה רבה לכל מי שטרח והגיע מהצפון הרחוק, מהדרום הרחוק לא פחות , טוב נו תודה גם לאלה מהמרכז
היה לי נעים וטוב מצחיק עד דמעות... כאב בטן ( ולא מהאוכל) אז תודה לכם , שמחנו לארח אתכם... מקווה שזה פתח לפגישות נוספות של הפורום הזה שהולך וגדל מיום ליום ( אני עובדת קשה בשביל זה שתקו) שבת שלום לכולם לא לשכוח את הקפה הערב ... אני אהיה שם ! ( אם לא ינתקו אותי עד הערב... שכחתי לשלם)
 

m i c h a l i

New member
מואהההה ( אוהבת אותך)

וזה רגע היסטורי שלא גררו/ניקבו צמיגים/חסמו אותך... דווקא רציתי שתישארי... אוףףף חחחחחחחחחח
 
חחחחחחחח

ועוד חזרתי הבייתה בשלום ומרוצה מאודדדדדדדד מואה ענקיתתתתתתת ודרך אגב שכחת לציין ברשימה שלך: וכמה אפשר לעשן בערב אחד??????
 
בשבילך יקירתי

הצלצול מגיע באמצע המשפט, המורה נדהמת - כולם בבת אחת מוציאים סיגריות ורצים מהר לפינה ההיא שם למטה בחצר מעשנים ביחד, מעשנים ביחד - המורה תביני אין לך מה לומר, אם לכם מותר אז בטח שגם לי מותר. אבי הקמצן כבר מחכה בחוץ, לי גם גפרורים אין - ואני לחוץ יש מבחן בכימיה - דווקא די קשה, המורה רותחת כי היא יודעת ש.. מעשנים ביחד, מעשנים ביחד - המורה תביני זה כל כך ברור, אם לכם מותר אז למה, למה לי אסור. למהל שלנו זה עוד לא קרה, הוא רוטט מזעם, הוא כועס נורא - המורה לכימיה תועמד לדין, הוא תפס אותה עם כל התלמידים מעשנים ביחד, מעשנים ביחד - למורה לכימיה, זה כולם יודעים, לא היתה ברירה כי לא היו לה גפרורים.
 
נו בבקשה...

בזיכרוני עולות פניך בקצה העיר בבר קטן ושוב אראה את שתי עיניך כמו מבעד לעשן. להט היין ששתינו אדמה לחיו של הקנקן, מחצאי מילים פשוטות בנינו ארמון קסום בתוך עשן. אך לילה אין שאין לו סוף ואין חלום שלא יחלוף ומן האהבות כולן נותר עשן... עשן... בעת שתמו סיפוריך ראשך אלי ראשי נרכן, תמיד אזכור שלשפתיך יש טעם יין ועשן. עד שחר קם ליום דלוח וכוס ריקה עלי שולחן, אתה אינך, וראש עייף צנוח טובל בענני עשן. (עלי מוהר/משה וילנסקי)
 

איילת567

New member
תודה רבה נהנתי .../images/Emo39.gif

נהנתי מאוד שמחתי להכיר את כולם. איילת
 
למעלה