למחפשי המציאות

powo

New member
אני מבין

שמואל שנדבקתה בחידק .טוב לראות שאני לא המשוגע היחיד.אברהם
 
עושה רושם שהסוחרים מירחבי העולם

"מנקים " את אנגליה מיעתיקות עוד כמה שנים כבר לא ישאר כלום בשווקים
 

powo

New member
לא לדאוג

יש להם עתיקות לעוד 100 שנה.שמואל זה ממש כייפ לחפש עתיקות באנגליה. אני מתוכנן לבקר שוב באנגליה בקריסמס הבא.האם אתה ביקרתה באנגליה אברהם
 

שַׁי

New member
גם אני צופה באדיקות בדיוויד ובצוות

היועצים המיומן שלו... אתם לא לבד!
 

powo

New member
שלום שי

נחמד לשמוע ממך.האם יש לך זמן בין בחינה לבחינה.ספר האם יש לך דברים חדשים.שבת שלום אברהם.נ.ב היה עוד תוכנית b.b.c בשם antiques roadshow והיא ירדה משום מה.באנגליה היא משודרת.ושם צוות מומחים עוברים מעיר לעיר והאנשים מביאים כל מיני פריטים להערכה.ויש לא מעט הפתעות מסביב. אבל החסרון שאתה לא תמיד יודע עם במציאות. המחיר יהיה רלוונתי.ושוב שבת שלום
 

בּני

New member
B.B.C

האנגלים אלופים בתוכניות כאלה. החיסרון שאי אפשר היה לדעת מה יהיה במציאות (כמו שאומר אברהם) לא היה בתוכנית נוספת שלהם, שעדיין לא הוזכרה, בשם Floge it, ששם היה מאין שילוב בין שתי התוכניות, אנשים באו להעריך את האוצרות שלהם ומי שרצה התוכנית הכניסה את הפריט עבורו למכירה פומבית ואז אפשר היה לראות באמת מה שוויו ומש שווה הערכת המומחים (לפעמים לא היה קשר ביניהם - דוגמא לקושי לענות על השאלה "כמה שווה X"). בכל אופן זו היתה התוכנית הכי מוצלחת לדעתי גם במבחינת הפורמט וגם מבחינת מיגוון הפריטים שהוצגו בה, לצערי גם היא ירדה משום מה. דרך אגב, התוכנית, מחפשים מציאות, משודרת גם כל יום ב-14:30 בשידור חוזר של התוכנית מאתמול.
 

powo

New member
לבני

גם זה לא מדויק .אם למשל איזה צלחת של יצרן ידוע נכנסת למכירה פומבית כללית .ואין כמה אנשים שמתענינים המחיר לא מזנק.לעומת מכירה פומבית רק של כלי חרסינה.ושם המחירים מרקיע לשחקים.ובכללי תלוי במספר האנשים המשתתפים במכרזים.אותו כלי יכול להמכר במקום שונה ובזמן אחר .ואז יכול להיות הבדל גדול במחירים.ואחרי יש צידים שנוסעים ממכירה למכירה. אחלה מקצוע .אלווי אלי שבת שלום אברהם
 

שַׁי

New member
התוכניות השונות שודרו במהלך יוני-

יולי ואוגוסט וכיוון שהייתי בחופשה, צפיתי בהן כל יום בהנאה רבה. במיוחד זכורה לי תכנית, בה משפחה הביאה שולחן עם לוח-פסיפס צבעוני ביותר, שהתגלה כנדיר ומיוחד (של אמן בשם פייפר, אם אינני טועה), שנמכר במכירה פומבית במחיר מרקיע שחקים... יש לי זמן בין הבחינות, וגם הולך לי בכלל לא רע; אני, כמובן, תמיד קורא את דפי הפורום, אבל לא תמיד יש לי מה לומר... דברים תמיד מתחדשים, במיוחד באוסף, כך, למשל תרגום של "תשדורת מלוויין ריגול" של דוד אבידן, בתרגום לאנגלית, במהדורת-ניסיון של 1000 עותקים. ועוד ועוד. שי
 

בּני

New member
הפסיפס היה צבעוני עד כאב?

אני חושב שאני זוכר את השולחן...
 
למעלה