למורני!!!!!!!!!

אקזוטי20

New member
למורני!!!!!!!!!

מה המצב איתך גברת כחולה כל יכולה!!!!!! אני מצטער שלא אמרתי שאני מתגעגע אלייך ואל טייגרית !!! אם הייתי יודע שההשלכות של הדבר הזה היו מביאות לתוצאה כזאת הייתי אומר שהתגעגעתי( למי שלא מבין אני מדבר על זה שמורני התעלפה אתמול ). וואי וואי כמה מכות בבת אחת כנראה זה שילוב של הריתוק ושאני לא מתגעגע כל כך אז אני מצטער !!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!! * אקזוטי עם רגשי אשמה * נ.ב מורני למה קמת למה לא מתת!!!!!!!!!!
 

מורני !

New member
אקזוטי.

אני רציתי למות... והם לא נתנו לי.... באמת שלא... שפכו עליי מיים... נתנו סטירות.. כלום!!!!! לא נתנו לי למות... בחיי לך תבין את האנשים.... אקזוטי!!! מגיע לך.... אם היית הולך להרצאה המטופשת הזו... היית זוכה גם אתה להיות נוכח במאורע היסטורי זה (שכן.. לא יחזור על עצמו..) ואנשים.. שתדעו - כל זה בגלל שחרטוטו הזה לא אמר שהוא התגעגע אליי ואל טיי (כן כן אנחנו יודעת שהתגעגעת חבל על ההכחשות) אז.. לכל אלו שלא הבינו .. וכהנה.. שיפנו בטענות על אקזוטי שיחזור מהריתוק עוד חודש בערך!
 

אקזוטי20

New member
אז ככה.......

להתעלף שוב זה בטוח שיקרא אני אארגן את זה !!!!! ואני חוזר עוד שבוע לכל השבוע !!! חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי ואני אעשה לך את המוות ואני לא מתכוון לסקס !!!!! ויש לי שבוע שלם אז......!!! ובקשר לגעגעוגים אינ באמת לא התגעגעתי!!! * אקזוטי לא משקר אף פעם ולחופש נולד *
 
למעלה